Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Konsultant Telefoniczny Kraków
Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

T-Mobile Polska S.A.
Kraków, CH Bronowice
specjalista junior / mid / senior
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
4 godz. temu
Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile
Lokalizacja: Kraków, CH Bronowice

Forma zatrudnienia: umowa o pracę

Forma wynagrodzenia: podstawa + prowizja

Tryb pracy: praca zmianowa, praca w weekendy - poniedziałek - sobota/niedziela (handlowa)

Zadania, które na Ciebie czekają:
  • 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami
  • Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile
  • Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży
  • Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych, jakościowych i ilościowych
  • Budowanie przewagi rynkowej poprzez posprzedażową obsługę abonentów Sieci T-Mobile
W realizacji zadań pomoże Ci:
  • Zorientowanie na potrzeby klienta i umiejętność budowania relacji
  • Nieprzeciętny potencjał handlowy poparty doświadczeniem i sukcesami w sprzedaży produktów i/lub usług
  • Umiejętność współpracy w zespole, dużo energii i wychodzenie z inicjatywą
  • Silne zorientowanie na realizację wyniku i pragnienie osiągania sukcesów
  • Pewność siebie i elastyczność w myśleniu
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
Nasza oferta dla Ciebie:
  • Wszyscy odpowiadamy za sprzedaż i profesjonalną obsługę naszych klientów
  • Szkolenia autoryzacyjne – otrzymasz pełne wdrożenie i wsparcie od zespołu
  • Brak narzuconych skryptów rozmów – pracujemy z naszymi klientami na relacjach! Poza tym możesz u nas liczyć na między innymi dostęp do naszych produktów i usług na preferencyjnych warunkach, możliwość udziału w różnych konkursach sprzedażowych!
  • Znam Talent – szkolenia lub pieniądze za polecenie znajomych do pracy oraz benefity, o których przeczytasz poniżej!
Benefity:
  • Umowa o pracę z atrakcyjnym systemem premiowym
  • Jasna ścieżka kariery i awansu
  • Pakiet medyczny i ubezpieczenie na życie
  • Dostęp do platform szkoleniowych, które podniosą Twoją wiedzę
  • Dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin / imienin
  • Platforma benefitowa - Ty wybierasz z czego korzystasz
Jak wygląda proces rekrutacji:

Biorąc udział w naszych rekrutacjach możesz liczyć na uczciwość i transparentność. Dokładnie i sprawiedliwie rozważamy każdą kandydaturę, bez wyjątku. Dla nas nie ma znaczenia Twoja rasa, kolor skóry, Twoja orientacja seksualna, tożsamość płciowa, pochodzenie, niepełnosprawność, poglądy, wygląd, czy religia, którą wyznajesz.
Liczą się tylko Twoje kompetencje.
Gwarantujemy Ci także, że uczestnicząc w rekrutacjach do #MagentaTeam zawsze otrzymasz informację zwrotną!

Proces rekrutacji na to stanowisko będzie miał następujący przebieg:

  • Wyślij CV! Zapoznamy się z doświadczeniem oraz oczekiwaniami wszystkich kandydatów, a następnie skontaktujemy się z osobami, które najlepiej odnajdą się w naszym zespole.
  • Pierwszym etapem naszej rekrutacji jest udział w zadaniu rekrutacyjnym online. Link otrzymasz od nas w wiadomości e-mail. Po wykonaniu zadań otrzymasz raport dot. Twoich kompetencji.
  • Na podstawie wyników zaprosimy wybrane osoby na spotkanie - to idealny moment aby zweryfikować wzajemne oczekiwania i poznać się. Spotkanie odbędzie się w formie online / w naszym sklepie/ biurze.
  • Udało się? Po procesie rekrutacji otrzymasz od nas telefon z zaproszeniem do współpracy, a także zaproszenie do naszej platformy onboardingowej.
  • Witaj w T-Mobile!
Jesteśmy T-Mobile! Jesteśmy firmą technologiczną, a naszym celem jest tworzenie innowacyjnych rozwiązań dla klientów indywidualnych i biznesowych.

W T-Mobile wszyscy żyjemy w świecie magenta! Kolor ten jest nam bliski, bo oznacza wiarę w powodzenie podejmowanych działań, pewność siebie i wytrzymałość. Właśnie tacy jesteśmy jako zespół.
W #Magentateam stawiamy na wymianę doświadczeń, zwinną pracę i szybko adaptujemy się do zmian! #Magentateam to jednak przede wszystkim mix różnych kompetencji i doświadczeń, osobowości, temperamentów i poglądów. Właśnie w tej różnorodności widzimy naszą największą siłę.
Aplikuj teraz
 

Poznaj

T-Mobile Polska S.A.

 

Cześć, tu T-Mobile!

Jesteśmy firmą technologiczną, a naszym celem jest tworzenie innowacyjnych rozwiązań dla klientów indywidualnych i biznesowych. Jako jedni z pierwszych udostępniliśmy na rynku sieć 5G, oferujemy najlepszej jakości usługi mobilne, a dzięki kilkunastu Data Center zapewniamy całe spektrum usług ICT.

W T-Mobile wszyscy żyjemy w świecie magenta! Kolor ten jest nam bliski, bo oznacza wiarę w powodzenie podejmowanych działań, pewność siebie i wytrzymałość. Właśnie tacy jesteśmy jako zespół. W #MagentaTeam stawiamy na wymianę doświadczeń, zwinną pracę i szybko adaptujemy się do zmian! #MagentaTeam to jednak przede wszystkim mix różnych kompetencji i doświadczeń, osobowości, temperamentów i poglądów. Właśnie w tej różnorodności widzimy naszą największą siłę.

Szukasz pracy? Sprawdź co nowego na magentateam.pl i aplikuj, aby samemu doświadczyć naszych magentowych możliwości.

 

Podobne oferty

  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska S.A.   Kraków, CH Czyżyny    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Telefoniczny Doradca Klienta z językiem czeskim

    Unique People sp. z o.o.   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów sieci sklepów odzieżowych w języku czeskim i polskim - to klienci będą dzwonić do Ciebie, odpowiadanie na maile klientów, udzielanie odpowiedzi na zapytania - pomożesz klientowi m.in. w kwestii zamówień internetowych, problemów z...
  • Specjalista ds. Sprzedaży

    Logwin Poland Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Jakie zadania na Ciebie czekają? Kontakt telefoniczny z potencjalnym klientem usług spedycji morskiej, lotniczej i kolejowej oraz budowanie relacji; Realizacja planów sprzedażowych; Współpraca z Reprezentantem Handlowym, z którym będziesz pracować w duecie; Tworzenie i weryfikacja baz...
  • Opiekun Klienta / test

    Medicover sp. z o.o.   Kraków, ul. Władysława Broniewskiego 1​    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  część etatu
    9 godz.
    Forma zatrudnienia: umowa o pracę na część etatu, Wymagane doświadczenie: wystarczą chęci, wszystkiego Cię nauczymy!​ Tryb pracy: zmianowy (głównie popołudnia i weekendy) Wystartuj zdrowo w życie zawodowe i dołącz do TeamMcFIT! Pracuj z nami! buduj przyjacielskie relacje z...
  • Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta w języku niemieckim

    Concentrix   Kraków    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących; Aktywna sprzedaż usług klienta; Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów; Wprowadzanie danych do systemu;
  • Doradca klienta indywidualnego

    PKO Bank Polski   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Na co dzień w naszym zespole: aktywnie sprzedajesz i promujesz produkty oraz usługi Grupy Kapitałowej naszego banku, realizujesz transakcje bezgotówkowe i/lub gotówkowe, wspierasz klientów w korzystaniu z nowoczesnych narzędzi oraz bankowości internetowej i mobilnej, budujesz i utrzymujesz...
  • Doradca Klienta z j. czeskim

    Arteria Customer Services Sp. z o.o.   Kraków    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa   35,00 - 45,00 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Opis stanowiska: profesjonalna obsługa Klienta znanej francuskiej marki kosmetycznej - rozmowy prowadzone są wyłącznie w języku CZESKIM, prowadzenie rozmów telefonicznych w ruchu przychodzącym jak i wychodzącym (wyłącznie wewnętrzna baza Klientów) oraz obsługa back office (w tym...
  • Telemarketer - telefoniczny kontakt z urzędnikami

    Private Corporate Consulting Sp. z o.o.   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / kontrakt B2B  część etatu / tymczasowa/dodatkowa / pełny etat   28,00 - 29,00 zł / godz. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    3 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: Kontaktowanie się z urzędnikami; Proponowanie naszych szkoleń; Sporządzanie notatek z rozmów; Poszukujemy osoby: Która chce pracować ZDALNIE - jest to wygodna forma pracy, dzięki niej można zaoszczędzić czas oraz pieniądze, które marnują się na dojazdy....
  • Specjalista / Specjalistka ds telefonicznej obsługi klienta z językiem niemieckim

    Sportstech Brands Holding GmbH   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Niemcy
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoje zadania: Przetwarzanie zapytań telefonicznych klientów; Udzielanie wsparcia telefonicznego, obejmujące zarówno połączenia przychodzące, jak i wychodzące; Efektywna współpraca między działami w celu skutecznego rozpatrywania reklamacji; Aktywne wprowadzanie i realizacja sugestii...
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Katowice
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   11 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    4 dni
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...