Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce z językiem niemieckim

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Twój zakres obowiązków: Obsługa telefoniczna i mailowa niemieckojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych; Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami; Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze strony klienta; Kontrola poprawności zamówień; Utrzymywanie...
  • Specjalista ds. relacji z klientami z językiem niemieckim

    HRS Recruitment Services Bulgaria Ltd.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   9 000 - 9 600 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Główne obowiązki: Komunikacja z klientami za pośrednictwem telefonu i poczty elektronicznej; Odpowiadanie na zapytania i wnioski użytkowników oraz omawianie poszczególnych przypadków; Prowadzenie bieżących spraw poprzez rejestrowanie informacji o każdej interakcji w systemie;...
  • Junior Customer Care Agent - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Swedish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - Norwegian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - Latvian or Lithuanian or Estonian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - English Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - German and Nordic Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - Danish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Specjalista ds. Obsługi Klienta Kraków
Konsultant / Konsultantka w punkcie serwisowym APPLE

Konsultant / Konsultantka w punkcie serwisowym APPLE

Innergo Systems Spółka z o.o.
Kraków
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
956 dni temu


Wsparcie techniczne APLLE - Autoryzowany serwis Apple
Konsultant / Konsultantka w punkcie serwisowym APPLE
Miejsce pracy: Kraków
Firma INNERGO jako jedyna w Polsce posiada status Apple Authorised Enterprise Reseller. Priorytetem jest dla nas dostarczanie mobilnych rozwiązań i wdrażanie nowych systemów w sektorze B2B. Oferujemy nie tylko sprzęt dla firm, ale zapewniamy wsparcie serwisowe, konfiguracje urządzeń, integracje z systemami klienta czy zarządzanie flotą mobilną.
Zapewnienie pełnej, jak najlepszej obsługi dla Naszych klientów jest dla Nas priorytetem i wymaga ciągłego rozwoju nie tylko wiedzy i kompetencji, ale także poszerzania zasobów ludzkich.

Do naszego Autoryzowanego Serwisu Apple w INNERGO Systems, poszukujemy osoby, która
z profesjonalizmem zadba o wysoką jakość obsługi oraz umiejętnie dobierze jak najlepsze rozwiązania dla Klientów.

Jeżeli chcesz pracować w zespole specjalistów oraz poznawać najnowsze technologie to doskonale odnajdziesz się na tym stanowisku.

Na co dzień będziesz się zajmował/a:
  • Obsługą klientów serwisu Apple;
  • Doradztwem i wsparciem w wyborze produktów oraz usług dostępnych w ofercie;
  • Obsługą kasy fiskalnej, terminala płatniczego, systemów sprzedażowych i finansowych;
  • Dbaniem o wysoki poziom obsługi klienta;
  • Przekazywaniem urządzeń do serwisu;
  • Monitorowaniem terminów realizacji zleceń;
  • Obsługą systemu serwisowego.
Oczekujemy od Ciebie:
  • Masz doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta w zakresie serwisu urządzeń;
  • Posiadasz znajomość środowiska Apple;
  • Posiadasz znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację;
  • Masz wysoką kulturę osobistą;
  • Jesteś komunikatywny/a oraz umiesz pracować w zespole;
  • Posiadasz umiejętność dobrej organizacji pracy,
Twoim dodatkowym atutem będzie:
  • Doświadczenie w sprzedaży urządzeń marki Apple;
  • Doświadczenie w pracy ze wsparciem produktowym Apple;
  • Ukończone kursy sprzedażowe Apple.
Zapewnimy Ci:
Wyślij swoje CV i dołącz do zespołu Innergo Systems klilając przycisk: APLIKUJ TERAZ
Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Prosimy o zamieszczenie w zgłoszeniu rekrutacyjnym następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przedstawionej przeze mnie ofercie pracy przez Innergo Systems sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Odrowąża 15 (KRS: 0000329441) przez okres maksymalnie 9 miesięcy, w celu realizacji procesu rekrutacji. Mam świadomość, że podanie danych osobowych nie jest wymogiem prawnym. Poinformowano mnie o prawie dostępu do moich danych osobowych, prawie do ich sprostowania i uzupełnienia, żądania ich usunięcia, przeniesienia lub ograniczenia zakresu przetwarzania, a także prawie wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz skargi do organu nadzorczego. Zgoda może zostać w dowolnym momencie odwołana. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody, przed jej wycofaniem."
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce z językiem niemieckim

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Twój zakres obowiązków: Obsługa telefoniczna i mailowa niemieckojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych; Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami; Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze strony klienta; Kontrola poprawności zamówień; Utrzymywanie...
  • Specjalista ds. relacji z klientami z językiem niemieckim

    HRS Recruitment Services Bulgaria Ltd.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   9 000 - 9 600 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Główne obowiązki: Komunikacja z klientami za pośrednictwem telefonu i poczty elektronicznej; Odpowiadanie na zapytania i wnioski użytkowników oraz omawianie poszczególnych przypadków; Prowadzenie bieżących spraw poprzez rejestrowanie informacji o każdej interakcji w systemie;...
  • Junior Customer Care Agent - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Swedish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - Norwegian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - Latvian or Lithuanian or Estonian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - English Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - German and Nordic Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - Danish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...