Praca w contact center Szpitala Grupy LUX MED przy ul. Goszczyńskiego 1 w Warszawie.
Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie.
- telefoniczna i mailowa obsługa Pacjentów,
- umawianie Pacjentów na konsultacje i zabiegi,
- informowanie o usługach świadczonych przez Szpital.
- komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta,
- dyspozycyjność do pracy w 8-godzinnym systemie zmianowym – pracujemy od poniedziałku do piątku od 7.00 do 20.00,
- umiejętność współpracy,
- dobra dykcja, miły ton głosu oraz wysoka kultura osobista,
- empatia i pozytywne nastawienie - Ty dbasz o naszych Pacjentów, a my o Ciebie.
- szeroki pakiet benefitów dla Ciebie i Twoich bliskich m. in. opieka medyczna, ubezpieczenie szpitalne LUX MED - Pełna Opieka, karta sportowa,
- rozwój to nasza codzienność – zapewniamy szkolenia i ścieżkę awansu,
- wdrożenie do pełnienia nowej roli - nauczymy Cię wszystkiego,
- work-life balance, – wiemy, jak ważne jest zachowanie równowagi,
- zdobycie doświadczenia w dużej, znanej firmie - jesteśmy liderem branży medycznej,
- dobrą atmosferę – po prostu lubimy ze sobą pracować!
Poznaj
LUX MED Sp. z o.o.
LUX MEDJesteśmy największą prywatną grupą medyczną w Polsce, opiekujemy się 2 500 000 Pacjentów i zatrudniamy już ponad 17 500 specjalistów różnych dziedzin. Od niemal 30 lat stale się rozwijamy, otwierając kolejne centra medyczne, a także uruchamiamy nowe linie biznesowe. Pomagamy w dłuższym, zdrowszym i szczęśliwszym życiu oraz czynimy świat lepszym. Troszczymy się o naszych Pacjentów, zapewniając im kompleksową opiekę medyczną oraz dbając o profilaktykę i ekologię. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Bupa, która od ponad 70 lat świadczy usługi medyczne i ubezpieczeniowe na całym świecie. Dołączając do nas zyskujesz możliwość rozwoju w największej i najszybciej rozwijającej się firmie ochrony zdrowia w Polsce.