Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych partnerów budujemy zaawansowane systemy obsługi klientów z wykorzystaniem multimedialnych kanałów kontaktu. Na rynku polskim działamy od 1999 roku.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób z biegłą znajomością języka węgierskiego (wymagany poziom min. C1).
Praca polegająca na telefonicznym zbieraniu informacji w języku węgierskim – kampania wychodząca (nie jest to sprzedaż).
Jeśli jesteś otwartą osobą ciekawą świata, lubisz słuchać ludzi, interesuje Cię, co mają do powiedzenia, a jednocześnie szanujesz to, że dzielący się informacjami oferują Ci swój czas - to ta praca jest stworzona DLA CIEBIE.
Praca jest całkowicie zdalna, wykonywana tylko w dni robocze (poniedziałek – piątek) między godziną 8:00 a 17:00.
Konieczny: laptop lub komputer + stały internet, sumienność i chęci do pracy :)
- posługujesz się biegle językiem węgierskim w mowie i piśmie (wymagany poziom C1)-warunek konieczny;
- masz doświadczenie w rozmowach inicjowanych przez telefon;
- jesteś kulturalną i otwartą osobą ciekawą świata i nie boisz się podejmować nowych wyzwań;
- potrafisz w efektywny sposób rozplanować swój czas pracy wyznaczając przy tym priorytety;
- atutem będzie, doświadczenie w tzw. Call Center.
APLIKUJ JUŻ DZIŚ!
- gwarantujemy podstawowe wynagrodzenie oraz stawiamy jasno określone cele, dysponując systemem motywacyjnym;
- zapewniamy kompleksowe szkolenie on-line przygotowujące do wykonywania powierzonych obowiązków;
- będziesz miał/a możliwość wykorzystania swoich umiejętności językowych w codziennej obsłudze Klienta.
Poznaj
ARTERIA CUSTOMER SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych partnerów budujemy zaawansowane systemy obsługi klientów z wykorzystaniem multimedialnych kanałów kontaktu. Na rynku polskim działamy od 1999 roku.