Posługujesz się językiem angielskim i szukasz elastycznej pracy z możliwością rozwoju? Chcesz zdobywać doświadczenie u lidera w branży, pracując w przyjaznym zespole? Dołącz do nas i rozwijaj swoje umiejętności na stanowisku Konsultanta Infolinii!
Konsultant Infolinii z Językiem Angielskim
Szansa na Rozwój i Atrakcyjne Wynagrodzenie!
Miejsce pracy: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b
Miejsce pracy: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b (West Station), a od grudnia nowa lokalizacja na ul. Stawki.
Co będziesz robić?
- Rozwiązywać problemy techniczne i merytoryczne naszych klientów.
- Obsługiwać połączenia przychodzące i wiadomości mailowe.
- Budować długotrwałe, pozytywne relacje z klientami.
- Rozwijać się i poszerzać swoje umiejętności dzięki licznym szkoleniom.
Dlaczego warto z nami pracować?
- Nie masz certyfikatu językowego? Żaden problem! Zapewnimy Ci szkolenie i pokryjemy koszty zdobycia certyfikatu.
- Posiadasz certyfikat? Doskonale! Otrzymasz dodatkowe gwarantowane wynagrodzenie za swoje kwalifikacje.
Czego oczekujemy?
- Znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2 (certyfikat Common European Framework of Reference for Languages) - mile widziany.
- Doskonałych umiejętności komunikacyjnych i aktywnego słuchania.
- Dyspozycyjności minimum 20 godzin tygodniowo.
- Umiejętności rozwiązywania problemów i pracy pod presją czasu.
- Dobrej organizacji pracy, dbania o szczegóły i umiejętności planowania.
Co oferujemy?
- Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie.
- Profesjonalne szkolenie wdrożeniowe, które przygotuje Cię do pracy.
- Elastyczny grafik dostosowany do Twoich zajęć.
- Pracę w zgranym, dynamicznie rozwijającym się zespole.
- Świetną lokalizację – Aleje Jerozolimskie 142b, a od grudnia ulica Stawki.
- Atrakcyjne benefity: karta Multisport i dofinansowanie do prywatnej opieki zdrowotnej.
Chcesz rozwijać swoją karierę i zdobywać nowe umiejętności? Aplikuj już teraz i zacznij pracę w inspirującym środowisku, które ceni Twoje zaangażowanie i ambicje!
Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Contact Center Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-193 przy ul. Stawki 2A, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000508528.
Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 221 KP – ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.
Osobą do kontaktu ze strony Spółki w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych jest Inspektor Ochrony Danych.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych w przypadku udzielenia dobrowolnej zgody jest także Futuro PMP Sp. z o.o. w zakresie procesu rekrutacji. Spółka nie będzie przekazywała Pani/Pana danych osobowych do państw trzecich.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania procesu rekrutacji, a w przypadku wyrażenia dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych, przez okres 24 miesięcy.
Ma Pan/Pani prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych.
Ma Pan/Pani prawo do przenoszenia danych, obejmujące uprawnienie do otrzymania danych i przesłania ich innemu administratorowi lub do żądania, w razie możliwości technicznych, przesłania tych danych bezpośrednio innemu administratorowi.
Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Brak zgody nie będzie podstawą niekorzystnego traktowania i nie spowoduje wobec Pana/Pani jakichkolwiek negatywnych konsekwencji, zwłaszcza nie będzie stanowił przyczyny uzasadniającej odmowę zatrudnienia.
Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Cofnięcia zgody dokonuje się poprzez kontakt z Inspektorem Danych Osobowych: odo_contactcenter@contactcenter.pl.
Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 221 KP – ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.
Osobą do kontaktu ze strony Spółki w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych jest Inspektor Ochrony Danych.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych w przypadku udzielenia dobrowolnej zgody jest także Futuro PMP Sp. z o.o. w zakresie procesu rekrutacji. Spółka nie będzie przekazywała Pani/Pana danych osobowych do państw trzecich.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania procesu rekrutacji, a w przypadku wyrażenia dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych, przez okres 24 miesięcy.
Ma Pan/Pani prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych.
Ma Pan/Pani prawo do przenoszenia danych, obejmujące uprawnienie do otrzymania danych i przesłania ich innemu administratorowi lub do żądania, w razie możliwości technicznych, przesłania tych danych bezpośrednio innemu administratorowi.
Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Brak zgody nie będzie podstawą niekorzystnego traktowania i nie spowoduje wobec Pana/Pani jakichkolwiek negatywnych konsekwencji, zwłaszcza nie będzie stanowił przyczyny uzasadniającej odmowę zatrudnienia.
Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Cofnięcia zgody dokonuje się poprzez kontakt z Inspektorem Danych Osobowych: odo_contactcenter@contactcenter.pl.
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.