
Polski Prąd S.A. to niezależny sprzedawca energii elektrycznej w Polsce, który stawia sobie za cel zrozumienie i spełnienie potrzeb Klientów w całym obszarze gospodarki energetycznej przedsiębiorstwa. Opracowujemy, dostarczamy i wdrażamy kompleksowe rozwiązania z zakresu poprawy efektywności energetycznej i użytkowania energii elektrycznej.
Fundamentem naszej strategii jest Zespół!
Polski Prąd S.A. tworzą ludzie z pasją i ogromnym doświadczeniem zdobytym na polskim rynku energii.
Kultura organizacyjna w naszej firmie oparta jest na uczciwości, szacunku i otwartości. Jednym z priorytetów Polskiego Prądu S.A. jest dbałość i podnoszenie kwalifikacji pracowników oraz ich rozwój zawodowy. Mamy jasną wizję przyszłości: chcemy być najlepszym miejscem do pracy dla ludzi, którzy podzielają naszą pasję i razem zapewniają najwyższą wartość dla naszych klientów.
Obecnie ze względu na dynamiczny rozwój poszukujemy specjalisty na stanowisko:
- Prowadzenie telefonicznej obsługi Klientów firmy,
- Udzielanie informacji o produktach,
- Pomaganie Klientom w rozwiązywaniu ich problemów,
- Identyfikowanie potrzeb Klientów oraz budowanie i utrzymywanie relacji z nimi,
- Przygotowywanie raportów, zestawień
- Rozpatrywanie reklamacji.
- Doświadczenia w obsłudze Klienta,
- Dobrej znajomości obsługi komputera w zakresie MS Office (w pracy wykorzystywane Excel, Word),
- Umiejętności redagowania pisemnych odpowiedzi,
- Dobrej dykcji oraz kultury języka,
- Umiejętności komunikacyjnych,
- Postawy proklienckiej,
- Elastyczności w dostosowaniu się do rozmówcy i empatii.
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Wynagrodzenie podstawowe + premia od wyników pracy zespołu,
- Prywatną opiekę medyczną,
- Komfortowe warunki pracy oraz stabilne zatrudnienie,
- Przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole,
- Gruntowne wsparcie merytoryczne.
