Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Obecnie poszukujemy dla naszego klienta osoby na stanowisko:
Konsultant Infolinii Obsługowej
Miejsce pracy: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b
Oferujemy:
- dogodne warunki zatrudniania - umowa zlecenie;
- pracę hybrydową po okresie wdrożeniowym – min. 50% czasu w biurze;
- pracę na pełny etat 8-16, 9-17;
- świetną lokalizację - biuro w doskonałym węźle komunikacyjnym (ulica Prosta);
- fantastyczną atmosferę - praca w naprawdę :) zgranym zespole i fajnych przełożonych;
- wyjścia integracyjne;
- prywatną opiekę medyczną i dofinansowanie do Multisport;
- profesjonalne szkolenia.
Twoje obowiązki:
- obsługa umów leasingowych po jej aktywacji;
- wydawanie zgód na czynności w Wydziale Komunikacji;
- aktualizacja danych kontaktowych i teleadresowych;
- wystawianie duplikatów faktur, wysyłanie mandatów;
- budowanie i dbanie o relacje z Klientami oparte na empatii, trosce, odpowiednim badaniu potrzeb.
Nasze wymagania:
- otwartość na pracę z Klientem – działamy pro-kliencko;
- status studenta zaocznego – warunek konieczny;
- odpowiedzialność za powierzone zadania;
- bardzo dobra znajomość komputera;
- pozytywne energia – pracujemy z uśmiechem i szukamy rozwiązań;
- chęć nauki – zwyczajnie nie lubimy stać w miejscu i ciągły rozwój to dla nas norma.
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.