CCIG Group to wyjątkowa organizacja w branży contact center, tworzona przez profesjonalistów wyspecjalizowanych w skutecznej wielokanałowej komunikacji biznesu. Stawiamy na elastyczne procesy, nowoczesne technologie i kreatywnych ludzi. Jesteśmy największą grupą call center w Polsce, z oddziałami w ponad 13 miastach w Polsce.
Obecnie do naszego zespołu w Warszawie poszukujemy osoby na stanowisko:
Poszukujemy osób, które:
- płynnie posługują się językiem polskim i w stopniu komunikatywnym znają
język angielski (do obsługi systemu), - chcą rozwijać się językowo w pracy w międzynarodowym zespole,
- cechuje je komunikatywność, dokładność i nastawienie na realizację zadań,
- lubią pracę z ludźmi
Twoje zadania:
- obsługa infolinii przychodzącej w jednym z wyżej wymienionych języków, w tym spraw dotyczących terminów lotów i rezerwacji,
- obsługa połączeń wychodzących związanych ze zmianami rozkładów lotów, rezerwacji lub innych spraw dotyczących linii lotniczej,
- obsługa procesu reklamacji klientów linii lotniczej,
- obsługa systemu rezerwacji lotniczej,
- obsługa Livechata.
Dla Ciebie:
- gwarantowaną stawkę za każdą godzinę + atrakcyjny system prowizyjny,
- dwie wypłaty w miesiącu,
- możliwość pracy w systemie full-time lub part-time,
- w przypadku obsługi infolinii w języku angielskim możliwość pracy w każdym dniu tygodnia na wszystkich zmianach,
- profesjonalne przygotowanie do roli i realizacji zadań,
- rozwojową pracę międzynarodowym zespole,
- możliwość awansu i rozwoju w strukturach CCIG Group,
- kartę rabatową, pyszną poranną kawę i rozmowy w 15 językach w sali relaksu
Poznaj
Unique People sp. z o.o.
Dlaczego warto?
Unique People to Agencja Zatrudnienia o numerze 27584, która prowadzi kompleksowy proces rekrutacji dla Spółki CCIG Group.
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Proces rekrutacji
- Krok APLIKACJA ON-LINE / TELEFONICZNA / MAILOWA
- Krok KRÓTKA ROZMOWA TELEFONICZNA
- Krok SPOTKANIE Z PRZEDSTAWICIELEM LOKALNEGO DZIAŁU HR W FORMIE ONLINE BĄDŹ W LOKALIZACJI
- Krok DECYZJA O PODJĘCIU WSPÓŁPRACY
- Krok PAKIET WDROŻENIOWY (DLA KONSULTANTÓW)
- Krok PODPISANIE UMOWY
- Krok ROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY