specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
7 dni
Responsibilities: Engage with customers who are consuming Azure AI solutions and provide technical guidance, best practices, and proactive support Identify customer scenarios, AI usage blockers, and AI growth accelerators and provide feedback to the product and engineering teams Collaborate with...
Zakres obowiązków wsparcie użytkowników w ramach systemu ERP oraz innych aplikacji biznesowych analiza i zrozumienie wymagań, optymalizacja procesów, konfiguracja, testy współpraca z dostawcami oprogramowania rozwiązywanie bieżących zgłoszeń od użytkowników Wymagania: wykształcenie...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 godz.
Zadania: telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w sprawach technicznych dla certyfikatów kwalifikowanych i niekwalifikowanych oraz produktów dostępnych w ofercie Certum, rozwiązywanie problemów z zakresu podpisu elektronicznego.
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online
1 dni
Diagnozowanie i naprawa zgłoszeń od Klientów – serwis wyjazdowy Udzielanie informacji i konsultacji Klientom; Realizacja przeglądów zerowych i cyklicznych; Udział w nowych wdrożeniach u Klientów w ramach posiadanych kompetencji;
Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie, Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami, Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
7 dni
Wsparcie informatyczne użytkowników oraz obsługa sprzętu komputerowego i infrastruktury sieciowej; Instalacja sprzętu komputerowego i oprogramowania; Zapewnienie ciągłości działania w podległych jednostkach (nadzór nad prawidłowym działaniem sprzętu, oprogramowania i sieci...
specjalista junior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
10 dni
Zakres obowiązków: Wsparcie użytkowników oprogramowania HR (telefon, czat, email). Aktualizowanie bazy wiedzy i opracowywanie dokumentacji. Wykonywanie i dokumentowanie testów aplikacji.
specjalista junior / mid umowa zlecenie pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: kompleksowe wsparcie klienta w zakresie korzystania z bankomatów; przyjmowanie reklamacji; rozpatrywanie zgłoszeń; udzielanie informacji; wsparcie techniczne oraz merytoryczne klienta;
Diverse Consulting Group jest nowoczesną firmą technologiczną, gromadzącą w swoich szeregach profesjonalistów powiązanych z IT. W związku z ciągłym rozwojem i dużą ilością projektów rekrutacyjnych, jakie prowadzimy dla naszych Partnerów, szukamy osoby, która dołączy do nas jako
Konsultant II linii wsparcia
Miejsce pracy: Kraków
Forma zatrudnienia: Dowolna (umowa o pracę, B2B, umowa zlecenie)
Zakres obowiązków:
Diagnoza incydentów i problemów
Tworzenie obejść do zgłaszanych incydentów
Opracowywanie procedur i instrukcji
Testy oprogramowania
Realizacja procedur
Doskonalenie obsługi
Pracę w zespole realizującym duży projekt, bardzo ciekawy merytorycznie i technologicznie
Praca w trybie równoważnym (zmianowym) 24/7 zgodnie z ustalonym grafikiem
Wymagania:
Pełnił rolę analityka biznesowego, wdrożeniowca, testera lub diagnosty II linii wsparcia w zakresie co najmniej średniego systemu biznesowego typu ERP, bankowego lub podobnego przez okres co najmniej 2 lat
Znajomość języka SQL
Zna podstawy w zakresie konfiguracji sieci oraz klientów pocztowych
Znajomość obsługi komputera w zakresie: Windows, MSOffice
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
7 dni
Responsibilities: Engage with customers who are consuming Azure AI solutions and provide technical guidance, best practices, and proactive support Identify customer scenarios, AI usage blockers, and AI growth accelerators and provide feedback to the product and engineering teams Collaborate with...
Zakres obowiązków wsparcie użytkowników w ramach systemu ERP oraz innych aplikacji biznesowych analiza i zrozumienie wymagań, optymalizacja procesów, konfiguracja, testy współpraca z dostawcami oprogramowania rozwiązywanie bieżących zgłoszeń od użytkowników Wymagania: wykształcenie...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 godz.
Zadania: telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w sprawach technicznych dla certyfikatów kwalifikowanych i niekwalifikowanych oraz produktów dostępnych w ofercie Certum, rozwiązywanie problemów z zakresu podpisu elektronicznego.
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online
1 dni
Diagnozowanie i naprawa zgłoszeń od Klientów – serwis wyjazdowy Udzielanie informacji i konsultacji Klientom; Realizacja przeglądów zerowych i cyklicznych; Udział w nowych wdrożeniach u Klientów w ramach posiadanych kompetencji;
Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie, Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami, Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
7 dni
Wsparcie informatyczne użytkowników oraz obsługa sprzętu komputerowego i infrastruktury sieciowej; Instalacja sprzętu komputerowego i oprogramowania; Zapewnienie ciągłości działania w podległych jednostkach (nadzór nad prawidłowym działaniem sprzętu, oprogramowania i sieci...
specjalista junior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
10 dni
Zakres obowiązków: Wsparcie użytkowników oprogramowania HR (telefon, czat, email). Aktualizowanie bazy wiedzy i opracowywanie dokumentacji. Wykonywanie i dokumentowanie testów aplikacji.
specjalista junior / mid umowa zlecenie pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: kompleksowe wsparcie klienta w zakresie korzystania z bankomatów; przyjmowanie reklamacji; rozpatrywanie zgłoszeń; udzielanie informacji; wsparcie techniczne oraz merytoryczne klienta;