Jesteśmy Contact Center, które przede wszystkim stawia na jakość pracy obsługi z klientem i dobrą atmosferę wewnątrz grupy. Niezależnie od wieku czy zainteresowań tworzymy zorganizowany Zespół, na który zawsze możesz liczyć – przede wszystkim pomoc i szacunek od początku współpracy
Vectra jest liderem wśród operatorów telewizji cyfrowej, dzięki czemu poszerzamy nasz Gdyński Team – cały czas pędzimy do przodu!
- Obsługa klienta – techniczne połączenia telefoniczne (przychodzące), maile oraz czat.
- Budowanie pozytywnych relacji i doświadczeń klientów.
- Proponowanie dodatkowych usługach telekomunikacyjnych (np. HBO, Canal+ itd.).
- Wspieranie klientów w korzystaniu z naszych produktów oraz udzielanie pomocy.
- Umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach oraz wysoką kulturę osobistą.
- Wiedzę na temat urządzeń technologicznych.
- Otwartość na naukę nowych rzeczy i chęć rozwijania kompetencji.
- Dobrą energię, którą możesz przenieść na cały zespół.
- Doświadczenie w pracy z różnymi programami/ aplikacjami.
- Dyspozycyjność - zarówno w godzinach porannych, jak i popołudniowych.
- Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w Call Center.
- Mile widziana znajomość języka angielskiego lub ukraińskiego.
- Wynagrodzenie w wysokości 22,80 zł brutto/h. Przy zrealizowaniu 160h – Twoje minimalne wynagrodzenie wyniesie 3650 zł brutto.
- Ekstra wynagrodzenie za indywidualne wyniki obsługowe.
- System prowizyjny, dzięki sprzedaży produktów.
- Premię za frekwencję.
- Szkolenia wprowadzające i dokształcające umiejętności miękkie (płatne od początku współpracy).
- Zatrudnienie na umowę zlecenie (pierwsza na 6 miesięcy).
- Przy realizacji celów otrzymasz umowę o pracę (realny czas między 6-12 miesiącem od zatrudnienia).
- Ścieżkę awansów kompetencyjnych oraz możliwość dalszego rozwoju w grupie Vectra.
- ·Benefity typu: dofinansowanie do pakietu sportowego MultiSport, program poleceń swoich znajomych, ofertę Vectra dla pracowników.
Co się stanie dalej w procesie rekrutacyjnym?
- Uzupełnij formularz rekrutacyjny i dołącz swoje CV.
- W przypadku zainteresowania Twoim CV otrzymasz telefon od rekrutera.
- Spotkanie kwalifikacyjne online w aplikacji Teams.
Poznaj
VECTRA S.A.
Vectra jest operatorem telekomunikacyjnym świadczącym usługi dostępu do mediów elektronicznych. Dzięki zaufaniu i codziennym wyborom naszych Klientów, zostaliśmy pierwszym, pod względem liczby abonentów, operatorem telewizji kablowej w Polsce.