Dołącz do nas jako Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim!
Szukasz pracy, która łączy rozwój z elastycznym grafikiem i świetną atmosferą? A może jesteś studentem i chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie? To ogłoszenie jest dla Ciebie!
Lokalizacja: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b (West Station) – idealna, blisko Dworca Zachodniego!
- Pomocą Klientom w rozwiązywaniu problemów z obsługą bankomatów
- Odpowiadaniem na zgłoszenia i reklamacje – będziesz wsparciem technicznym i merytorycznym
- Języka angielskiego na poziomie min. B2 – swobodny kontakt z Klientem zagranicznym.
- Statusu ucznia lub studenta – mile widziany.
- Możliwości pracy na minimum pół etatu.
- Odpowiedzialności, sumienności i chęci do nauki nowych umiejętności.
- Ambicji, by rozwijać się u lidera w branży finansowej.
- Elastyczny grafik – idealny, aby dopasować pracę do studiów czy innych zajęć.
- Profesjonalne szkolenie wstępne oraz sesje doszkalające.
- Zyskasz wiedzę z zakresu finansów i obsługi klienta.
- Zapewniamy wszystkie narzędzia niezbędne do wykonywania zadań.
- Gwarantujemy świetną atmosfera – dołączysz do zgranego zespołu, w którym cenimy sobie współpracę i rozwój.
- Benefity – karta Multisport, dofinansowanie opieki medycznej, a to tylko początek!
Dlaczego my?
Z nami zdobywasz doświadczenie u światowego lidera w branży finansowej, ale na Twoich warunkach! Elastyczne godziny pracy, dobra lokalizacja i realna szansa na rozwój – to właśnie my.
Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 221 KP – ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.
Osobą do kontaktu ze strony Spółki w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych jest Inspektor Ochrony Danych.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych w przypadku udzielenia dobrowolnej zgody jest także Futuro PMP Sp. z o.o. w zakresie procesu rekrutacji. Spółka nie będzie przekazywała Pani/Pana danych osobowych do państw trzecich.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania procesu rekrutacji, a w przypadku wyrażenia dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych, przez okres 24 miesięcy.
Ma Pan/Pani prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych.
Ma Pan/Pani prawo do przenoszenia danych, obejmujące uprawnienie do otrzymania danych i przesłania ich innemu administratorowi lub do żądania, w razie możliwości technicznych, przesłania tych danych bezpośrednio innemu administratorowi.
Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Brak zgody nie będzie podstawą niekorzystnego traktowania i nie spowoduje wobec Pana/Pani jakichkolwiek negatywnych konsekwencji, zwłaszcza nie będzie stanowił przyczyny uzasadniającej odmowę zatrudnienia.
Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Cofnięcia zgody dokonuje się poprzez kontakt z Inspektorem Danych Osobowych: odo_contactcenter@contactcenter.pl.
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.