Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Konsultant Telefoniczny Warszawa
Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim

Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim

Contact Center Sp. z o.o.
Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b, blisko Dworca Zachodniego
specjalista junior / mid
pełny etat / część etatu
umowa zlecenie
praca stacjonarna
rekrutacja online
2 dni temu
Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim
Miejsce pracy: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b, blisko Dworca Zachodniego

Dołącz do nas jako Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim!

Szukasz pracy, która łączy rozwój z elastycznym grafikiem i świetną atmosferą? A może jesteś studentem i chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie? To ogłoszenie jest dla Ciebie!

 

Lokalizacja: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b (West Station) – idealna, blisko Dworca Zachodniego!

Czym będziesz się zajmować?
  • Pomocą Klientom w rozwiązywaniu problemów z obsługą bankomatów
  • Odpowiadaniem na zgłoszenia i reklamacje – będziesz wsparciem technicznym i merytorycznym
Czego od Ciebie oczekujemy?
  • Języka angielskiego na poziomie min. B2 – swobodny kontakt z Klientem zagranicznym.
  • Statusu ucznia lub studenta – mile widziany.
  • Możliwości pracy na minimum pół etatu.
  • Odpowiedzialności, sumienności i chęci do nauki nowych umiejętności.
  • Ambicji, by rozwijać się u lidera w branży finansowej.
Dlaczego warto z nami pracować?
  • Elastyczny grafik – idealny, aby dopasować pracę do studiów czy innych zajęć.
  • Profesjonalne szkolenie wstępne oraz sesje doszkalające.
  • Zyskasz wiedzę z zakresu finansów i obsługi klienta.
  • Zapewniamy wszystkie narzędzia niezbędne do wykonywania zadań.
  • Gwarantujemy świetną atmosfera – dołączysz do zgranego zespołu, w którym cenimy sobie współpracę i rozwój.
  • Benefity – karta Multisport, dofinansowanie opieki medycznej, a to tylko początek!

Dlaczego my?

Z nami zdobywasz doświadczenie u światowego lidera w branży finansowej, ale na Twoich warunkach! Elastyczne godziny pracy, dobra lokalizacja i realna szansa na rozwój – to właśnie my.

Gotowy/a na nowe wyzwania? Aplikuj teraz i zacznij swoją przygodę z nami!

Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Contact Center Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-193 przy ul. Stawki 2A, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000508528.

Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 221 KP – ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.

Osobą do kontaktu ze strony Spółki w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych jest Inspektor Ochrony Danych.

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych w przypadku udzielenia dobrowolnej zgody jest także Futuro PMP Sp. z o.o. w zakresie procesu rekrutacji. Spółka nie będzie przekazywała Pani/Pana danych osobowych do państw trzecich.

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania procesu rekrutacji, a w przypadku wyrażenia dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych, przez okres 24 miesięcy.

Ma Pan/Pani prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych.

Ma Pan/Pani prawo do przenoszenia danych, obejmujące uprawnienie do otrzymania danych i przesłania ich innemu administratorowi lub do żądania, w razie możliwości technicznych, przesłania tych danych bezpośrednio innemu administratorowi.

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Brak zgody nie będzie podstawą niekorzystnego traktowania i nie spowoduje wobec Pana/Pani jakichkolwiek negatywnych konsekwencji, zwłaszcza nie będzie stanowił przyczyny uzasadniającej odmowę zatrudnienia.

Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Cofnięcia zgody dokonuje się poprzez kontakt z Inspektorem Danych Osobowych: odo_contactcenter@contactcenter.pl.
Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Poznaj

Contact Center Sp. z o.o.

Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Podobne oferty

  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska   Warszawa, KEN 98    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Konsultant / Konsultantka w Contact Center

    T-Mobile Polska   Warszawa, ul.Domaniewska 52    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   4 800 - 7 200 zł brutto/mies.
    3 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych przez T-Mobile; Zadbasz o dobre...
  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska   Warszawa, Westfield Arkadia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Konsultant Infolinii Obsługowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Prosta    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Twoje zadania: Obsługa umów leasingowych po ich aktywacji; Wydawanie zgód na czynności w Wydziale Komunikacji; Aktualizacja danych kontaktowych i teleadresowych; Wystawianie duplikatów faktur, wysyłanie mandatów; Budowanie długotrwałych relacji z Klientami – empatia i troska to podstawa!...
  • Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta (ubezpieczenia)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca zdalna / hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Do Twoich podstawowych zadań należeć będą: Kompleksowa, telefoniczna obsługa Klienta w zakresie obsługi i sprzedaży ubezpieczeń. Dbanie o dobre relacje z Klientami i dobry wizerunek firmy. Rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez Klientów i udzielanie odpowiedzi zgodnie z wytycznymi....
  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska   Legionowo, CH Błękitne    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta z Językiem Rumuńskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Masz talent do komunikacji i chcesz pracować w firmie, która stawia na rozwój i stabilność? Dołącz do nas! Zatrudnimy osobę, która będzie pełnić rolę Konsultanta ds. Obsługi Klienta, gdzie Twoim głównym zadaniem będzie zapewnianie doskonałej obsługi naszym klientom, w tym...
  • Customer Service Consultant with Romanian Language

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Do you have a flair for communication and want to work for a company that focuses on growth and stability? Join us! We are hiring for the role of Customer Service Consultant, where your main responsibility will be to provide excellent service to our customers, including responding to phone and email...
  • Doradca Klienta Biznesowego

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, Wola, plac Europejski 2    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków W naszym zespole będziesz odpowiadać za cały proces opieki, sprzedaży i dosprzedaży do naszych klientów we wsparciu zespołu posprzedażowej obsługi klienta; Twoimi codziennymi zadaniami będą kontakty mailowe i telefoniczne z klientami, spotkania z nimi, badanie...
  • Młodszy Specjalista ds. Telefonicznej Sprzedaży w Call center

    4Life Direct sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   4 500 - 12 000 zł brutto/mies.
    1 dni
    Zakres obowiązków: Prowadzenie rozmów sprzedażowych z klientami indywidualnymi (B2C) przez telefon. Realizacja założonych celów sprzedażowych. Utrzymywanie standardów obsługi klienta firmy. Zarządzanie kontaktem posprzedażowym do momentu pierwszej transakcji. Wymagania: Zainteresowanie...