Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Konsultant Telefoniczny Warszawa
Konsultant ds. Wsparcia technicznego (z językiem angielskim) – infolinia przychodząca

Konsultant ds. Wsparcia technicznego (z językiem angielskim) – infolinia przychodząca

Contact Center Sp. z o.o.
Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b
specjalista junior / mid
pełny etat / część etatu
umowa zlecenie
praca stacjonarna
rekrutacja online
3 godz. temu
Contact Center sp. z o.o. świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
 
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:
Konsultant ds. Wsparcia technicznego (z językiem angielskim) – infolinia przychodząca
Miejsce pracy: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b
DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE:
  • kompleksowe wsparcie klienta w zakresie korzystania z bankomatów
  • przyjmowanie reklamacji
  • rozpatrywanie zgłoszeń
  • udzielanie informacji
  • wsparcie techniczne oraz merytoryczne klienta
SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŚLI:
  • dobrze komunikujesz się w języku angielskim – poziom min. B2
  • jesteś uczniem lub studentem
  • możesz pracować na minimum pół etatu
  • jesteś osobą odpowiedzialną i sumienną
  • posiadasz zdolności szybkiego uczenia się
  • stawiasz na rozwój zawodowy
  • cenisz sobie dobrą atmosferę w pracy
  • chcesz zdobyć doświadczenie u światowego lidera w branży finansowej
W ZAMIAN OFERUJEMY:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
  • możliwość dostosowania grafiku pracy do Twoich zajęć
  • profesjonalne szkolenie wdrożeniowe
  • pracę w zgranym i rozwijającym zespole
  • świetną lokalizację - Aleje Jerozolimskie (West Station)
  • benefity (karta multisport, dofinansowanie do opieki zdrowotnej)

Jesteś gotów/gotowa, aby dołączyć do naszego Zespołu?

 

Aplikuj, nie czekaj! Wyślij swoje CV już dziś! A jeśli znasz kogoś, kto sprawdziłby się na tym stanowisku, przekaż link dalej :)

Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Contact Center Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-193 przy ul. Stawki 2A, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000508528.

Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 221 KP – ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.

Osobą do kontaktu ze strony Spółki w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych jest Inspektor Ochrony Danych.

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych w przypadku udzielenia dobrowolnej zgody jest także Futuro PMP Sp. z o.o. w zakresie procesu rekrutacji. Spółka nie będzie przekazywała Pani/Pana danych osobowych do państw trzecich.

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania procesu rekrutacji, a w przypadku wyrażenia dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych, przez okres 24 miesięcy.

Ma Pan/Pani prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych.

Ma Pan/Pani prawo do przenoszenia danych, obejmujące uprawnienie do otrzymania danych i przesłania ich innemu administratorowi lub do żądania, w razie możliwości technicznych, przesłania tych danych bezpośrednio innemu administratorowi.

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Brak zgody nie będzie podstawą niekorzystnego traktowania i nie spowoduje wobec Pana/Pani jakichkolwiek negatywnych konsekwencji, zwłaszcza nie będzie stanowił przyczyny uzasadniającej odmowę zatrudnienia.

Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Cofnięcia zgody dokonuje się poprzez kontakt z Inspektorem Danych Osobowych: odo_contactcenter@contactcenter.pl.
Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Poznaj

Contact Center Sp. z o.o.

Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Podobne oferty

  • Telemarketer - infolinia wychodząca

    Confilogi Group sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat   28,10 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Miejsce pracy: Zdalnie Jak będzie wyglądał twój dzień pracy? Telefoniczna, sprzedażowa obsługa klienta na infolinii wychodzącej, Wprowadzanie zamówień i powiększanie koszyków zakupowych, Odpowiadanie na potrzeby klientów z całej Polski, Codzienny rozwój umiejętności sprzedażowych,...
  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska S.A.   Warszawa, CH Blue City    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Konsultant ze znajomością języka czeskiego

    Arteria Customer Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  część etatu / pełny etat   7 000 - 7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zadania, które będziesz realizować na tym stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na chatowe oraz mailowe zapytania konsumentów z rynku czeskiego, budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami, przestrzeganie procedur oraz dążenie do...
  • Konsultant ds. mailowej i telefonicznej obsługi Klienta – połączenia przychodzące

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: mailowa i telefoniczna obsługa szkół publicznych oraz Klientów sklepów rejestrujących vouchery zakres obsługi: Prośba o dokumenty/pakiet informacyjny dot. Kampanii, pytania dotyczące rejestracji w systemie, prośby o zarejestrowanie podmiotu, zapytania...
  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska S.A.   Legionowo, CH Błękitne    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Telefoniczny Doradca Klienta z językiem czeskim

    Unique People sp. z o.o.   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów sieci sklepów odzieżowych w języku czeskim i polskim - to klienci będą dzwonić do Ciebie, odpowiadanie na maile klientów, udzielanie odpowiedzi na zapytania - pomożesz klientowi m.in. w kwestii zamówień internetowych, problemów z...
  • Młodszy Specjalista ds. Telefonicznej Sprzedaży Indywidualnej

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Szturmowa 2    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    1 godz.
    Twoją rolą będzie: telefoniczna sprzedaż produktów Grupy LUX MED Klientom indywidualnym oraz małym i średnim przedsiębiorstwom, praca na gotowym portfelu Klientów, dopasowanie oferty do potrzeb Klientów, obsługa telefonicznych oraz mailowych zapytań Klientów w zakresie produktów,...
  • Doradca Klienta w branży bankowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    możliwość pracy w trybie hybrydowym Na co dzień będziesz: odpowiedzialny za stały kontakt z klientami; utrzymywał i budował długotrwałe relacje z klientami; odpowiedzialny za umawianie spotkań w placówkach banku; przedstawiał odpowiednio dobrane pod klienta propozycję oraz oferty;...
  • Młodszy Specjalista Wsparcia Technicznego HR

    Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Zakres obowiązków: Wsparcie użytkowników oprogramowania HR (telefon, czat, email). Aktualizowanie bazy wiedzy i opracowywanie dokumentacji. Wykonywanie i dokumentowanie testów aplikacji.
  • Customer Service Supporter with Swedish, Norwegian or Danish

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to various incoming requests, solving emerging issues. Provide assistance via telephone, and chat. Listen carefully and understand customer needs. Handling different methods of payments (credit cards,...