Contact Center sp. z o.o. świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:
Konsultant ds. Wsparcia technicznego (z językiem angielskim) – infolinia przychodząca
Miejsce pracy: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b
DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE:
- kompleksowe wsparcie klienta w zakresie korzystania z bankomatów
- przyjmowanie reklamacji
- rozpatrywanie zgłoszeń
- udzielanie informacji
- wsparcie techniczne oraz merytoryczne klienta
SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŚLI:
- dobrze komunikujesz się w języku angielskim – poziom min. B2
- jesteś uczniem lub studentem
- możesz pracować na minimum pół etatu
- jesteś osobą odpowiedzialną i sumienną
- posiadasz zdolności szybkiego uczenia się
- stawiasz na rozwój zawodowy
- cenisz sobie dobrą atmosferę w pracy
- chcesz zdobyć doświadczenie u światowego lidera w branży finansowej
W ZAMIAN OFERUJEMY:
- zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
- możliwość dostosowania grafiku pracy do Twoich zajęć
- profesjonalne szkolenie wdrożeniowe
- pracę w zgranym i rozwijającym zespole
- świetną lokalizację - Aleje Jerozolimskie (West Station)
- benefity (karta multisport, dofinansowanie do opieki zdrowotnej)
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.