- Oferujemy stanowisko, na którym będziesz odpowiedzialny za bezpośrednią komunikację z klientami za pomocą telefonu, e-maila, czatu i mediów społecznościowych. Twoim zadaniem będzie informowanie o produktach i usługach, przetwarzanie zamówień oraz rozwiązywanie problemów klientów. Do obowiązków należy również udział w szkoleniach produktowych i rozwijanie umiejętności potrzebnych do utrzymania wysokiej jakości obsługi.
- Biegła znajomość języka polskiego.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B2).
- Doświadczenie w obsłudze klienta telefonicznej.
- Zdolność do szybkiego rozwiązywania problemów.
- Wykształcenie średnie.
- Umowę o pracę na pełen etat.
- Wynagrodzenie 4 770 PLN brutto.
- Wsparcie szkoleniowe przygotowujące do roli.
- Model pracy hybrydowej (70% biuro, 30% zdalnie).
- Pakiet benefitów (opieka medyczna, kafeteria benefitów, ubezpieczenie na życie).
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.