Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Praca polega na połączeniach wychodzących do Klientów i ustaleniu terminu spotkania.
Poszukujemy osób, które cenią sobie dobrą atmosferę pracy, są samodzielne i odpowiedzialne.
- mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
- otwartości i motywacji do pracy
- pozytywnego nastawienia
- pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 19:00 (elastyczne podejście do każdego)
- dogodny dojazd
- wynagrodzenie 15 zł/h podstawa + atrakcyjny system premiowy
- stałą pracę + benefity
- szkolenia wewnętrzne
- pracę od zaraz
- biuro w Centrum Warszawy
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.