specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
22 godz.
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
Dbałość o utrzymanie wysokiej jakości obsługi klientów; Kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat; Odpowiedzi na pytania i problemy klienta; Nadzorowanie reklamacji
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat
22 godz.
Twoje obowiązki: Przyjmowanie zgłoszeń i reklamacji od Klientów (drogą telefoniczną oraz e-mailowa), Kontakt z Klientami, działami firmy oraz podmiotami zewnętrznymi w celu rozpatrzenia reklamacji, Procesowanie reklamacji pomiędzy Działami Firmy a podmiotami zewnętrznymi, Koordynacja...
Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat :) Pozytywne,...
Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat :) Pozytywne,...
Obsługa klientów renomowanej marki odzieżowej, zgodnie z najwyższymi standardami jakości. Komunikacja z klientami poprzez telefon, e-mail, social media i live chat. Odpowiedzi na zapytania klientów. Rozwiązywanie problemów klientów. Wspieranie i współpraca z członkami zespołu. Nadzór...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Ihre Aufgaben: Unterstützung von Kunden bei der Installation und dem Betrieb von Sicherheitskameras; Beantwortung von Kundenanfragen - Telefon/Chat/E-Mail; Eingabe von Daten in das System;
Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych partnerów budujemy zaawansowane systemy obsługi klientów z wykorzystaniem multimedialnych kanałów kontaktu. Na rynku polskim działamy od 1999 roku.
W związku z dynamicznym rozwojem usług contact center, dla naszego Partnera otwieramy nową infolinię! Jeżeli zależy Ci na satysfakcjonującej pracy, w młodym energicznym zespole wyślij nam swoje CV!
JUŻ DZIŚ DOŁĄCZ DO NASZEGO ZESPOŁU NA STANOWISKU:
Konsultant ds. telefonicznej obsługi Klienta
Miejsce pracy: Ruda Śląska
Nr Ref.: UP/PR/1/2013
Zakres obowiązków:
telefoniczna obsługa połączeń w ruchu przychodzącym;
rozwiązywanie problemów technicznych, oraz dosprzedaż usług multimedialnych Klientom, podczas prowadzonej rozmowy telefonicznej;
udział w procesach (szkoleniach) mających na celu utrzymanie i podnoszenie efektywności obsługi Klienta.
Wymagamy:
wykształcenia min. średniego;
biegłej obsługi komputera;
wysokiej kultury osobistej;
zaangażowanie oraz pozytywne nastawienie do wykonywanych obowiązków;
gotowość do pracy w systemie II zmianowym ( 7:00-15:00/15:00-23:00), od poniedziałku do niedzieli;
mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta.
W zamian oferujemy:
zatrudnienie w Firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
zdobycie gruntownego doświadczenia wysoko cenionego w zakresie obsługi Klienta;
kompleksowe szkolenia na każdym etapie współpracy (płatne od pierwszego dnia szkolenia);
atrakcyjny system wynagrodzenia (gwarantowana podstawa + premia);
komfortowe warunki pracy oraz przyjazną atmosferę;
elastyczne podejście do indywidulanych potrzeb pracowników.
Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych partnerów budujemy zaawansowane systemy obsługi klientów z wykorzystaniem multimedialnych kanałów kontaktu. Na rynku polskim działamy od 1999 roku.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
22 godz.
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
Dbałość o utrzymanie wysokiej jakości obsługi klientów; Kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat; Odpowiedzi na pytania i problemy klienta; Nadzorowanie reklamacji
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat
22 godz.
Twoje obowiązki: Przyjmowanie zgłoszeń i reklamacji od Klientów (drogą telefoniczną oraz e-mailowa), Kontakt z Klientami, działami firmy oraz podmiotami zewnętrznymi w celu rozpatrzenia reklamacji, Procesowanie reklamacji pomiędzy Działami Firmy a podmiotami zewnętrznymi, Koordynacja...
Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat :) Pozytywne,...
Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat :) Pozytywne,...
Obsługa klientów renomowanej marki odzieżowej, zgodnie z najwyższymi standardami jakości. Komunikacja z klientami poprzez telefon, e-mail, social media i live chat. Odpowiedzi na zapytania klientów. Rozwiązywanie problemów klientów. Wspieranie i współpraca z członkami zespołu. Nadzór...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Ihre Aufgaben: Unterstützung von Kunden bei der Installation und dem Betrieb von Sicherheitskameras; Beantwortung von Kundenanfragen - Telefon/Chat/E-Mail; Eingabe von Daten in das System;