Jesteśmy jedną z największych i najbardziej innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce. Sukcesywnie wdrażamy najnowsze rozwiązania technologiczne oraz pracujemy nad doskonaleniem produktów i usług bankowych, oferując naszym Klientom najlepszą platformę bankowości internetowej i najbardziej intuicyjną aplikację mobilną na rynku. Współtworzymy też ogólnopolski system płatności BLIK i rozwijamy nowoczesną platformę smartshoppingową goodie.
Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:
- Telefoniczna obsługa Klientów czyli aktywna i realna pomoc w codziennym bankowaniu (infolinia),np. aktywacja usług, zastrzeżenie karty, udzielanie informacji w zakresie produktowym
- Zdalne uruchamianie usług dla Klientów Banku w tym sprzedaż produktów bankowych (kredytowych i oszczędnościowych)
- Budowanie długotrwałych relacji z Klientami Banku opartych na zaufaniu i fachowej wiedzy
Wymagania:
- Wykształcenie minimum średnie
- Poprawna dykcja, miły głos, wysoka kultura osobista oraz znajomość poprawnej polszczyzny
- Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne
- Dyspozycyjność - gotowość do pracy w systemie zmianowym
Oferujemy:
- Pracę w przyjaznym środowisku, w Banku docenianym przez Klientów, co potwierdza wiele prestiżowych nagród np. „Najbardziej przyjazny Bank w rankingu Newsweeka” czy „Solidny Pracodawca Roku 2017”
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Możliwość wypracowania premii zależnej od realizacji celów biznesowych
- Prywatną opiekę medyczną
- Kartę sportowa lub bilety do kina, możliwość dofinansowania do hobby
- Gruntowne przygotowanie do pracy poprzez szkolenia
- Wsparcie mentora na każdym etapie współpracy
- Pracę w zespole ciekawych ludzi, którzy chętnie dzielą się wiedzą