Dbamy o Twoje zaufanie
BNP Paribas Cardif to stabilna firma ubezpieczeniowa, wchodząca w skład międzynarodowej grupy BNP Paribas – jednej z największych instytucji finansowych na świecie.
Innowacyjne podejście do ubezpieczeń zaowocowało powstaniem nowej dziedziny – bancassurance, której jesteśmy twórcą i znaczącym graczem.
Na polskim rynku istniejemy od 1998 roku, oferując m.in. ubezpieczenia kredytobiorców oraz szeroką gamę innych ubezpieczeń.
Obecnie ponad 1,5 miliona Polaków posiada jedno z ubezpieczeń BNP Paribas Cardif.
Aktualnie Dział Obsługi Klienta w Departamencie Operacyjnym i Informatyki
poszukuje pracownika na stanowisko:
Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: KTOK/02/2018
Zadania:
- Profesjonalna telefoniczna obsługa rozmów przychodzących dotyczących wszystkich produktów oferowanych przez Cardif (ubezpieczenia indywidualne, grupowe),
- Udzielanie informacji o polisach ubezpieczeniowych oraz o procedurze zgłaszania i rozpatrywania roszczeń,
- Rejestrowanie notatek oraz dokonywanie zmian w systemach operacyjnych, zgodnie z uprawnieniami,
- Prowadzenie korespondencji z klientami.
- Mile widziane doświadczenie w pracy w Call Center w firmie ubezpieczeniowej,
- Preferowane wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów, kierunki: Ekonomia, Finanse, Ubezpieczenia,
- Mile widziana znajomość j. angielskiego,
- Zdolność szybkiego uczenia się,
- Bardzo dobra dykcja i miły tembr głosu.
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00 – 17:00,
- Pracę w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji,
- Atrakcyjną lokalizację biura (Pl. Piłsudskiego),
- Owoce w biurze dla wszystkich pracowników,
- Bogaty pakiet świadczeń socjalnych:
- prywatna opieka medyczna,
- ubezpieczenie na życie,
- dofinansowanie karty sportowej,
- dofinansowanie wypoczynku letniego,
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego (szkolenia profesjonalne, kurs j. angielskiego w firmie).