W T-Mobile wierzymy, że życie jest bogatsze, kiedy dzielimy się swoimi emocjami i doświadczeniami. Dlatego T-Mobile gwarantuje miejsce pracy, w którym zmiana oznacza szansę na postęp i innowacje. Miejsce wzajemnej inspiracji i niezwykłych wyzwań. Zapraszamy do współpracy!
(umowa zlecenie)
- profesjonalna telefoniczna obsługa Klientów
- pomoc Klientom w korzystaniu z oferowanych usług
- udzielanie informacji na temat bieżącej oferty sieci
- sprzedaż produktów i usług oferowanych przez T-Mobile Polska S.A.
- posiadasz predyspozycje i umiejętności w zakresie obsługi klienta
- łatwo nawiązujesz kontakty z innymi
- masz bardzo dobrą dykcję i miły tembr głosu
- potrafisz dobrze obsługiwać komputer
- jesteś gotowa/y do pracy w trybie zmianowym, także w weekendy i święta
- masz minimum średnie wykształcenie
- posiadasz doświadczenie w prowadzeniu rozmów telefonicznych z Klientami i sprzedaży, będzie to dodatkowym atutem
- profesjonalne szkolenie i wsparcie merytoryczne
- premię, której wysokość będzie uzależniona od jakości Twojej pracy
- zniżki na produkty i usługi różnych firm
- możliwość pracy w oparciu o elastyczny grafik (w przedziale godzinowym między 7 a 23)
- szansę na rozwój zawodowy i zdobywanie nowych doświadczeń!
Poznaj
T-Mobile Polska
Dlaczego warto?
Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu
tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.
Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.
Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne
z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości -
bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT
a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.