- Komunikacja telefoniczna i mailowa z klientami.
- Informowanie o produktach i usługach.
- Obsługa zamówień i infolinii.
- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
- Biegła znajomość języka polskiego (min. poziom C1).
- Obsługa komputera i szybkie pisanie.
- Doświadczenie w telemarketingu i obsłudze klienta.
- Preferowany status studenta.
- Umowę zlecenie od początku współpracy.
- Start: 26 sierpnia.
- Szkolenie wstępne.
- Możliwości rozwoju w strukturach międzynarodowej firmy.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.