Konsultant ds. obsługi klienta
Firma APS mieszcząca się w Szczecinie, spółka z grupy Majorel poszukuje osoby do obsługi klienta serwisu filmowego.
Zadania:
Jako konsultant ds. obsługi klienta będziesz odpowiedzialny za kontakt telefoniczny a także chat z klientami.
Co zyskujesz?
- Współpracę na podstawie umowy zlecenia podpisywaną od pierwszego dnia szkolenia
- Profesjonalne szkolenie wdrażające (pon - pt w godzinach 9:00-17:30)
- Godziny współpracy które umożliwiają pogodzenie nauki, pracy, dodatkowych zajęć. Obsługa klienta odbywa się w godzinach 8-22 (pon -niedz)
- Wynagrodzenie 20zł brutto na godzinę
- Atrakcyjny system bonusowy
Czego oczekujemy:
- Dobrej znajomość języka angielskiego (min. B1)
- Pozytywnego nastawienia i komunikatywności
- Sprawnej obsługi komputera i szybkości w wyszukiwaniu informacji
- Otwartości na potrzeby klienta, odpowiedzialności i zaangażowania
- Preferowana dyspozycyjność minimum 140 godzin miesięcznie
BENEFITY
- Mentoring
- Zgrany zespół
- Prezenty urodzinowe
- Lokalizacja w centrum
- Dni tematyczne
Zadania:
Jako konsultant ds. obsługi klienta będziesz odpowiedzialny za kontakt telefoniczny a także chat z klientami.
Co zyskujesz?
- Współpracę na podstawie umowy zlecenia podpisywaną od pierwszego dnia szkolenia
- Profesjonalne szkolenie wdrażające (pon - pt w godzinach 9:00-17:30)
- Godziny współpracy które umożliwiają pogodzenie nauki, pracy, dodatkowych zajęć. Obsługa klienta odbywa się w godzinach 8-22 (pon -niedz)
- Wynagrodzenie 20zł brutto na godzinę
- Atrakcyjny system bonusowy
Czego oczekujemy:
- Dobrej znajomość języka angielskiego (min. B1)
- Pozytywnego nastawienia i komunikatywności
- Sprawnej obsługi komputera i szybkości w wyszukiwaniu informacji
- Otwartości na potrzeby klienta, odpowiedzialności i zaangażowania
- Preferowana dyspozycyjność minimum 140 godzin miesięcznie
BENEFITY
- Mentoring
- Zgrany zespół
- Prezenty urodzinowe
- Lokalizacja w centrum
- Dni tematyczne