Grupa TENSE Polska – jesteśmy agencją interaktywną, która jest jedną z najszybciej rozwijających się firm w Europie Środkowej wg rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe w latach 2016-2018 i Financial Times 2018 i 2019! Zostaliśmy wyróżnieni m.in. tytułem „Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości”, a także znaleźliśmy się w rankingu Gazele Biznesu 2018 i 2019. Zdobyliśmy pierwsze miejsce w międzynarodowym, prestiżowym konkursie branżowym Global Search Awards 2020 w kategorii Best Low Budget Campaign w uznaniu za niestandardowe podejście do strategii i doskonałe wyniki kampanii.
Specjalizujemy się w pozycjonowaniu stron oraz marketingu internetowym. Inwestujemy w wiedzę, a także innowacyjne rozwiązania. Stawiamy na otwartą komunikację, szacunek i zaufanie.
- telefoniczną oraz mailową obsługę Klienta Firmy poprzez infolinię przychodzącą oraz wychodzącą,
- opiekę posprzedażową nad Klientami Firmy - bieżące wsparcie Klienta i odpowiadanie na pytania dotyczące współpracy,
- wspieranie Klienta w technicznych aspektach dotyczących realizowanej dla niego usługi,
- dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta,
- realizację wyznaczonych celów sprzedażowych oraz wsparcie procesu sprzedaży poprzez rozszerzanie obecnych umów,
- przygotowywanie i negocjowanie warunków umów oraz aneksów,
- współpracę z pozostałymi działami w firmie.
- posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego i z łatwością potrafisz nawiązywać relacje biznesowe,
- masz doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta lub po prostu lubisz rozmawiać przez telefon,
- posiadasz praktyczne umiejętności prowadzenia negocjacji i rozmów handlowych,
- jesteś nastawiony na potrzeby Klienta,
- z zaangażowaniem wykonujesz powierzone obowiązki i z łatwością realizujesz postawione przed Tobą cele,
- cenisz samodzielność w działaniu i bardzo dobrze organizujesz własną pracę,
- lubisz pracę w zespole i jesteś wysoce zmotywowany do działania.
- znajomość i doświadczenie w branży SEO/SEM,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
- pracę w firmie, której prestiż potwierdzają m.in. Diament Miesięcznika Forbes 2020, tytuł Gazeli Biznesu 2018 i 2019, Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości oraz status jednej z najszybciej rozwijających się firm w Europie Centralnej (wg rankingu Deloitte 2016 – 2018 i Financial Times 2018 i 2019),
- możliwości udziału w międzynarodowych projektach w ramach Grupy Bauer,
- dołączenie do firmy posiadającej certyfikat Google Partner PREMIER w uznaniu za jakość prowadzonych kampanii Google Ads oraz poziom wiedzy specjalistów,
- szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
- możliwość dofinansowania do kursów/szkoleń/studiów,
- elastyczne godziny rozpoczęcia dnia pracy (między 8:00 a 9:30),
- benefity pracownicze (m.in. system kafeteryjny MyBenefit, opieka medyczna Luxmed, Multisport, ubezpieczenie grupowe),
- eventy integracyjne.