Efektywny kontakt z klientem tylko poprzez live chat - 100% back office; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klienta w branży logistycznej; Aktywne komunikowanie się w zespole;...
Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta. Udzielanie informacji. Rozwiązywanie problemów klientów. Wsparcie członków zespołu. Dbanie o pozytywną atmosferę pracy. Nadzorowanie procesu reklamacyjnego. Zapewnianie wysokiego poziomu satysfakcji klienta.
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
24 godz.
Twój zakres obowiązków: Udzielanie wsparcia klientów w zakresie instalacji i obsługi kamer bezpieczeństwa; Odpowiadanie na pytania klientów - telefon/ czat/ e-mail; Wprowadzanie danych do systemu;
Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat :) Pozytywne,...
Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat :) Pozytywne,...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You have a fluent...
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
specjalista junior / mid rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Remote work Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions.
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Location: Remote from any place in Poland Job Description: As a Customer Service Specialist, you will be responsible for delivering exceptional customer service to customers of a global healthcare technology company specialising in the development and manufacturing of medical devices. You will...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Opis stanowiska: Obsługa klienta (telefon, email) Zarządzanie korespondencją; Tworzenie kalkulacji i ofert; Fakturowanie; Współpraca z działami technicznym i produkcyjnym; Pomoc przedstawicielom handlowym; Użytkowanie firmowych systemów ERP i CRM;
Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem holenderskim
Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem holenderskim
Manpower Tychy
śląskie
praca stacjonarna
4000 dni temu
Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem holenderskim
Praca Tymczasowa
Nr Ref.: KHO/MK/13
Zadania:
wsparcie i doradztwo dla klienta międzynarodowego (kontakt bezpośredni)
przyjmowanie zgłoszeń użytkowników z zakresu obsługi systemów informacyjnych
monitorowanie procesu oraz zarządzanie przepływem szybkich i właściwych odpowiedzi – przekazywanie zapytań o pomoc do odpowiednich działów w celu rozwiązania problemów
informowanie na bieżąco użytkowników o etapach realizacji zgłoszeń
sporządzanie wykazu sprzętu utrzymywanego przez dział Help Desku'u wraz z wykazem informacjami nt użytkowników, ich zapytań i wdrożonych rozwiązań problemów dla celów administracyjnych i planowania
praca zmianowa
Wymagania:
biegła znajomość języka holenderskiego (w mowie i piśmie)- warunek konieczny
podstawowa wiedza na temat Windows i MS Office
zainteresowanie obszarem IT oraz wysoka chęć uczenia się
podstawowe umiejętności obsługi komputera
umiejętność pracy w zespole- odpowiedzialność- komunikatywność
dokładność oraz wysokie zaangażowanie i motywacja do pracy
umiejętność podejmowania decyzji i działania pod presją czasu
dobra organizacja pracy
Oferujemy:
możliwość pracy w międzynarodowej formie- relokacja do Bydgoszczy
pakiet relokacyjny - dodatek do wynagrodzenia w wysokości 900 zł brutto przez okres 5 lat w przypadku zakupumieszkania przez kandydata lub dodatek do wynagrodzenia w wysokości 600 zł brutto przez okres 5 lat:
Efektywny kontakt z klientem tylko poprzez live chat - 100% back office; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klienta w branży logistycznej; Aktywne komunikowanie się w zespole;...
Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta. Udzielanie informacji. Rozwiązywanie problemów klientów. Wsparcie członków zespołu. Dbanie o pozytywną atmosferę pracy. Nadzorowanie procesu reklamacyjnego. Zapewnianie wysokiego poziomu satysfakcji klienta.
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
24 godz.
Twój zakres obowiązków: Udzielanie wsparcia klientów w zakresie instalacji i obsługi kamer bezpieczeństwa; Odpowiadanie na pytania klientów - telefon/ czat/ e-mail; Wprowadzanie danych do systemu;
Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat :) Pozytywne,...
Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat :) Pozytywne,...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You have a fluent...
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
specjalista junior / mid rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Remote work Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions.
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Location: Remote from any place in Poland Job Description: As a Customer Service Specialist, you will be responsible for delivering exceptional customer service to customers of a global healthcare technology company specialising in the development and manufacturing of medical devices. You will...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Opis stanowiska: Obsługa klienta (telefon, email) Zarządzanie korespondencją; Tworzenie kalkulacji i ofert; Fakturowanie; Współpraca z działami technicznym i produkcyjnym; Pomoc przedstawicielom handlowym; Użytkowanie firmowych systemów ERP i CRM;