- Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów angielskojęzycznych (biznesowych i indywidualnych)
- Rozwiązywanie problemów z zamówieniami
- Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania cenowe
- Weryfikacja zamówień
- Budowanie dobrych relacji z klientami
- Współpraca z innymi działami w celu usprawnienia obsługi klienta
- Monitoring zadowolenia klientów
- Biegła znajomość angielskiego (min. poziom C1)
- Umiejętności komunikacyjne
- Sprawność w obsłudze komputerów i programów biurowych
- Wykształcenie min. średnie
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Motywujący system premiowy
- Szkolenia i wsparcie na starcie
- Rozwój umiejętności zawodowych
- Pozytywne środowisko pracy
- Pakiet sportowy
- Prywatna opieka zdrowotna
- Dostęp do owoców w biurze
- Rabaty na produkty i usługi firmy
- Kawa i herbata bez ograniczeń
- Wsparcie w finansowaniu odpoczynku
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Poznaj
Conrad Electronic Sp. z o.o.
Conrad to jeden z największych dostawców dla przemysłu w zakresie elektroniki, techniki instalacyjnej oraz rozwiązań dla służb utrzymania ruchu. Nasz asortyment obejmuje ponad 1 000 000 produktów, w tym m.in. przyrządy pomiarowe, zasilacze, elementy techniki lutowniczej, podzespoły elektroniczne, komponenty aktywne i pasywne, elementy elektromechaniki, automatyki, pneumatyki, narzędzia, a także kable, materiały montażowe, urządzenia warsztatowe i wiele więcej. Jako profesjonalny partner biznesowy koncentrujemy się na połączeniu najlepszych produktów oraz kompleksowych usług w jednym miejscu.