Contact Center sp. z o.o. świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:
Konsultant ds. obsługi Klienta z językiem angielskim
Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie
DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE:
- kompleksowe wsparcie klienta w zakresie obsługi zamówień dealerów – sprawdzanie dostępności produktów, daty planowanej dostawy, przyjmowanie i wprowadzanie nowych zamówień, anulowanie złożonych zamówień, przesyłanie dokumentów,
- obsługa zamówień pracowniczych – sprawdzenie dostępności, wycena produktów,
- obsługa ogólna zamówień – wyjaśnianie kwestii finansowych oraz dostaw, blokowanie i odblokowywanie zamówień.
SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŚLI:
- dobrze komunikujesz się w języku angielskim,
- jesteś studentem zaocznym,
- jesteś dyspozycyjny do pracy na pełen etat w godzinach 8:30-16:30,
- jesteś osobą odpowiedzialną i sumienną,
- posiadasz zdolności szybkiego uczenia się,
- stawiasz na rozwój zawodowy,
- cenisz sobie dobrą atmosferę w pracy,
- chcesz zdobyć doświadczenie u światowego lidera w branży finansowej.
W ZAMIAN OFERUJEMY:
- zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
- profesjonalne szkolenie wdrożeniowe
- pracę w zgranym i rozwijającym zespole
- świetną lokalizację - Aleje Jerozolimskie (West Station)
- benefity (karta multisport, dofinansowanie do opieki zdrowotnej)
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.