Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem rosyjskim

    Foundever   Lublin    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    12 godz.
    Do twoich codziennych zadań będzie należało: Obsługa klienta w języku polskim i rosyjskim; Wspieranie Klientów drogą mailową i telefoniczną; Wsparcie podczas problemów z rezerwacjami lub płatnościami; Rozwiązywanie problemów zgodnie z procedurami. Czego oczekujemy od Ciebie? Język:...
  • Specjalista ds. komunikacji z klientem

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: obsługa połączeń wychodzących (audio i video) nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem polskim

    Foundever   Lublin    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Praca on-site z Lublina Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat historii medycznej; Rozwiązywanie problemów pacjentów, organizacja wymiany produktów.
  • Customer Service Specialist with Czech and English

    Foundever   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Location: Remote from any place in Poland Job Description: As a Customer Service Specialist, you will be responsible for delivering exceptional customer service to customers of a global healthcare technology company specialising in the development and manufacturing of medical devices. You will...
  • Customer Service Specialist with Hebrew and English

    Foundever   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You have a fluent...
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Katowice
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   11 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    3 dni
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Remote work Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions.
  • Specjalista w Zespole Windykacji i Obsługi Płatności

    PGE Obrót S.A.   Lublin, ul. Zana 32a    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Twój zakres obowiązków: monitorowanie stanu wierzytelności Spółki, przypominanie dłużnikom o terminach zapłaty kanałami telefonicznymi i elektronicznymi, kierowanie do dłużników wezwań do zapłaty, generowanie zleceń wstrzymania oraz wznowienia dostaw energii elektrycznej,...
  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska S.A.   Lublin, CH Olimp    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Przedstawiciel Handlowy HoReCa

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Lublin, ul. Chemiczna    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji. Rozwijanie sieci sprzedaży HoReCa. Identyfikacja potrzeb klientów oraz profesjonalne doradztwo w zakresie rozwoju na rynku HoReCa. Realizacja celów sprzedaży. Pozyskiwanie i...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Lubelskie Świdnik Specjalista ds. Obsługi Klienta Świdnik
Konsultant ds. Obsługi Klienta Krajowego

Konsultant ds. Obsługi Klienta Krajowego

Schenker Sp. z o.o.
Świdnik
specjalista (mid)
praca zdalna
rekrutacja online
1042 dni temu
Konsultant ds. Obsługi Klienta Krajowego
Miejsce pracy: Świdnik


W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 76 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.

 

Poszukujemy osoby na stanowisko Konsultanta ds. Obsługi Klienta w naszym Centrum Obsługi Klientów Krajowych.

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za efektywną i terminową obsługę zleceń oraz spraw klientów, a także dbanie o optymalny poziom jakości obsługi klienta oraz realizowanie zleceń przyjmowanych od klientów zgodnie z procedurami.

 

Zakres odpowiedzialności:
  • Ewidencjonowanie i wprowadzanie zleceń do systemu,
  • Analiza zleceń, w tym akceptacje lub odrzucenia,
  • Przekazywanie i podejmowanie zleceń do i z innych jednostek,
  • Obsługa połączeń przychodzących do COK,
  • Obsługa zapytań i spraw klientów w systemie CRM, w tym zadań kierowanych z innych jednostek,
  • Realizacja kampanii informacyjnych dla Klientów,
  • Wprowadzanie do systemu danych zgodnie z procedurami i instrukcjami,
  • Obsługa czata.
Od kandydatów oczekujemy:
  • Wykształcenie średnie lub wyższe, 
  • Doświadczenie w obsłudze klienta (minimum 0,5 roku),
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. A2,
  • Umiejętność budowania i zarządzania relacją z klientem,
  • Zdolność doskonałej organizacji własnej pracy i dotrzymywania terminów.
Mile widziane:
  • Wiedza z zakresu obsługi klienta, transportu i logistyki.
Dlaczego warto z nami pracować? Oferujemy:

  

Kultura i rozwój:

  • Projekty z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu: Szlachetna Paczka, Świąteczny Czas Pomagania, Zielony Czas Pomagania,
  • Wszechstronny rozwój poprzez udział w projektach, szkoleniach oraz wymiana wiedzy i doświadczeń,
  • Dofinansowanie nauki – kursy doszkalające, nauka języków obcych oraz studia umożliwiające podnoszenie kwalifikacji na stanowisku pracy (po 12 miesiącach współpracy),
  • Praca w organizacji, która jako część globalnej sieci logistycznej ma pozycję lidera i jest zorientowana na ciągłe doskonalenie procesów,
  • Indywidualne szkolenie wstępne.

Benefity:

  • Premia miesięczna, bony świąteczne, wczasy pod gruszą,
  • Możliwość korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych – możliwość uzyskania nieoprocentowanej pożyczki,
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty MultiSport,
  • Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego (PPE),
  • Możliwość uzyskania dodatkowego wynagrodzenia w przypadku polecenia znajomych do pracy.

 

Poznaj

Schenker Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Poznawaj świat i biznes z DB Schenker. Jesteśmy globalnym operatorem logistycznym. Nasza sieć obejmuje 130 krajów i łączy najważniejsze punkty na świecie. Wspieramy przemysł i handel w światowej wymianie towarów wykorzystując transport lądowy, lotniczy, oceaniczny i logistykę kontraktową. Obsługujemy łańcuchy dostaw firm z wielu branż. Pracujemy w różnorodnym i międzynarodowym środowisku. Prowadząc biznes stawiamy na specjalistów i menedżerów, którzy w swojej pracy cenią wyzwania, stawiają na innowacyjność i podważają status quo. Dołącz do zespołu naszych ekspertów, zaaplikuj do nas.

Opinie pracowników

Irek Kaniewski

Koordynator Obsługi Logistycznej

Praca w DB Schenker daje mi poczucie stabilizacji zawodowo-finansowej oraz możliwość rozwoju. Niezmiernie ważne dla mnie jest zachowanie równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym – DB Schenker zdecydowanie umożliwia to, a nawet wspiera, zapewniając różnego rodzaju benefity, np. kartę multi sport czy bilety do teatru.

Bez wątpienia dużą zaletą DB Schenker jest profesjonalizm, dojrzałość biznesowa oraz otwartość przełożonych i ich gotowość do pomocy. Dzięki tym czynnikom pracownik ma możliwość nieustannego rozwoju. Doceniam dużą samodzielność w działaniu, różnorodność zadań oraz możliwość uczestniczenia w projektach wykraczających poza zakres codziennych obowiązków. To, co jeszcze jest ważne, to wysokiej klasy narzędzia do codziennej pracy oraz nowoczesne rozwiązania IT.

Artur Piasecki

Brygadzista/ Foreman

Praca w DB Schenker daje mi przede wszystkim wolność finansową, dobrą płacę adekwatną do moich umiejętności i stanowiska. To z kolei gwarantuje mi poczucie bezpieczeństwa i stabilności. Mam dostęp do różnych benefitów jak na przykład Medicover, MultiSport , dofinansowanie edukacji. Poruszając jakiś temat w moim środowisku pracy, czuję że mój głos coś znaczy, ewentualne problemy są szybko rozwiązywane. Moje miejsce pracy jest czyste i uporządkowane, w końcu praca to nasz drugi dom.

Nie miałem też problemów w zakresie wszelkich spraw „pracowniczych”, typu urlopy czy dni wolne. Na wszystko można się łatwo umówić i dopasować terminy. 

Do samego miejsca, w którym pracuję mam 10 minut autem. To jest dla mnie bardzo ważne. Ludzie otaczający mnie tworzą przyjacielską atmosferę i mimo różnicy opinii, zawsze potrafimy znaleźć kompromis.

Pracę w DB Schenker zacząłem od stanowiska pracownika magazynu. Następnie zmieniłem stanowisko na operatora wózka widłowego. Moje duże zaangażowanie w pracę zaowocowało propozycją objęcia stanowiska brygadzisty, którą przyjąłem.

W międzyczasie uczestniczyłem w wielu szkoleniach teoretycznych i praktycznych na terenie całej Polski. Moja praca wiąże się z wyjazdami do innych magazynów Schenker w Polsce i na świecie. Daje mi to wiele możliwości zdobycia nowych doświadczeń. Uczę się dużo nowych rzeczy i nabywam umiejętności obserwując, pracując i rozmawiając z innymi ludźmi, co przekłada się na moją pracę.

Więcej

Proces rekrutacji

Krok przesłanie CV Selekcja aplikacji
Krok test Przesłanie CV
Krok ocena pracownika Weryfikacja CV przez dział HR
Krok rozmowa telefoniczna Rozmowa telefoniczna
Krok spotkanie rekrutacyjne Spotkanie z przełożonym
Krok propozycja współpracy Witaj w DB Schenker!

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem rosyjskim

    Foundever   Lublin    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    12 godz.
    Do twoich codziennych zadań będzie należało: Obsługa klienta w języku polskim i rosyjskim; Wspieranie Klientów drogą mailową i telefoniczną; Wsparcie podczas problemów z rezerwacjami lub płatnościami; Rozwiązywanie problemów zgodnie z procedurami. Czego oczekujemy od Ciebie? Język:...
  • Specjalista ds. komunikacji z klientem

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: obsługa połączeń wychodzących (audio i video) nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem polskim

    Foundever   Lublin    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Praca on-site z Lublina Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat historii medycznej; Rozwiązywanie problemów pacjentów, organizacja wymiany produktów.
  • Customer Service Specialist with Czech and English

    Foundever   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Location: Remote from any place in Poland Job Description: As a Customer Service Specialist, you will be responsible for delivering exceptional customer service to customers of a global healthcare technology company specialising in the development and manufacturing of medical devices. You will...
  • Customer Service Specialist with Hebrew and English

    Foundever   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You have a fluent...
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Katowice
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   11 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    3 dni
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Remote work Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions.
  • Specjalista w Zespole Windykacji i Obsługi Płatności

    PGE Obrót S.A.   Lublin, ul. Zana 32a    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Twój zakres obowiązków: monitorowanie stanu wierzytelności Spółki, przypominanie dłużnikom o terminach zapłaty kanałami telefonicznymi i elektronicznymi, kierowanie do dłużników wezwań do zapłaty, generowanie zleceń wstrzymania oraz wznowienia dostaw energii elektrycznej,...
  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska S.A.   Lublin, CH Olimp    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Przedstawiciel Handlowy HoReCa

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Lublin, ul. Chemiczna    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji. Rozwijanie sieci sprzedaży HoReCa. Identyfikacja potrzeb klientów oraz profesjonalne doradztwo w zakresie rozwoju na rynku HoReCa. Realizacja celów sprzedaży. Pozyskiwanie i...