Jesteśmy organizacją specjalizującą się w projektowaniu, budowie i obsłudze innowacyjnych rozwiązań z obszaru call center. Swą działalność rozpoczęliśmy w 1999 roku. Oferujemy profesjonalne usługi z dziedziny sprzedaży i obsługi klienta masowego. Usługi te realizowane są wszystkimi kanałami komunikacji pośredniej.
Chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie w pracy?
Zapraszamy do aplikowania na stanowisko:
Konsultant ds. Obsługi Klienta - infolinia przychodząca
Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B
Dzięki pracy w naszej firmie nauczysz się jak rozmawiać z klientami z różnych branż i zdobędziesz wartościowe doświadczenie, które będzie widniało w Twoim CV.
Główne zadania realizowane na stanowisku:
Główne zadania realizowane na stanowisku:
- profesjonalny kontakt z Klientem (połączenia przychodzące) - obsługa ogólnopolskiej infolinii FastFood (zamówienia, reklamacje, informacje),
- budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z konsumentami,
- przestrzeganie procedur oraz dążenie do realizacji planów infolinii,
- pracę w zespole i realizację wyznaczonych celów.
Poszukiwane kompetencje:
- osoby komunikatywne,
- rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- punktualność,
- zaangażowanie i odpowiedzialność,
- znajomość obsługi komputera,
- łatwość w posługiwaniu się pismem i mową.
- gotowość do pracy w godzinach 9:00 – 23:00.
Ale tak naprawdę poszukujemy CIEBIE!
Naszym pracownikom oferujemy:
- pracę w zgranym zespole z inspirującą atmosferą,
- pracę zdalną po wdrożeniu
- kartę multisport,
- u mowę zlecenie
- prywatną opiekę zdrowotną,
- eventy firmowe,
- cykl szkoleń z zakresu rozwoju osobistego.
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.