Contact Center sp. z o.o. świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:
Konsultant ds. mailowej i telefonicznej obsługi Klienta – połączenia przychodzące
Miejsce pracy: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b
DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE:
- mailowa i telefoniczna obsługa szkół publicznych oraz Klientów sklepów rejestrujących vouchery
- zakres obsługi: Prośba o dokumenty/pakiet informacyjny dot. Kampanii, pytania dotyczące rejestracji w systemie, prośby o zarejestrowanie podmiotu, zapytania dotyczące składania zamówień na produkty, korekta danych teleadresowych, problemy związane z kodem QR, prośba o usunięcie z rejestru podmiotów uczestniczących w kampanii, korekta adresu e-mail, problemy ze stroną internetową, problemy z aplikacją, pytanie o status zamówienia, wyszukiwanie podmiotów, problemy techniczne z rejestracją, dostarczanie nagród, reklamacje nagród
SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŚLI:
- dobrze komunikujesz się w języku polskim
- jesteś uczniem lub studentem zaocznym
- jesteś osobą odpowiedzialną i sumienną
- posiadasz zdolności szybkiego uczenia się
- stawiasz na rozwój zawodowy
- cenisz sobie dobrą atmosferę w pracy
- chcesz zdobyć swoje pierwsze (bądź nie) doświadczenie!
- możesz uczestniczyć w szkoleniu, które potrwa w dniach 12-14.08
W ZAMIAN OFERUJEMY:
- zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
- pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00
- profesjonalne szkolenie wdrożeniowe
- pracę w zgranym i rozwijającym zespole
- świetną lokalizację - Aleje Jerozolimskie (West Station)
- benefity - karta multisport, dofinansowanie do opieki zdrowotnej
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.