LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla oraz outsourcingu white-collar. Skutecznie realizuje zlecenia, pracując w oparciu o autorską metodologię ASSET®, która porządkuje działania rekruterów i zwiększa ich efektywność. Posiadamy biura w Gdańsku, Warszawie, Katowicach, Krakowie, Poznaniu oraz we Wrocławiu. Professional należy do LeasingTeam Group - największej w kraju grupy spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od 15 lat skutecznie łączy kandydatów i pracodawców, świadcząc im kompleksowy zakres usług HR.
*W spółce LeasingTeam Professional funkcjonuje procedura zgłaszania naruszeń (za pośrednictwem wiadomości e-mail) zgodnie z przepisami o ochronie sygnalistów. Szczegółowe zasady z tym związane zawiera procedura dostępna na stronie www https://ltprofessional.pl/procedura-zglaszania-naruszen .
*W spółce LeasingTeam Professional funkcjonuje procedura zgłaszania naruszeń (za pośrednictwem wiadomości e-mail) zgodnie z przepisami o ochronie sygnalistów. Szczegółowe zasady z tym związane zawiera procedura dostępna na stronie www https://ltprofessional.pl/procedura-zglaszania-naruszen .
Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Konsultant ds. kontaktu z klientem
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 0044884
Zakres obowiązków:
- Pozyskiwanie firm zainteresowanych usługami doradczymi,
- Identyfikacja i weryfikacja potencjału u Klientów,
- Koordynacja spotkań dla poszczególnych Regionalnych Dyrektorów Sprzedaży z osobami decyzyjnymi u Klientów,
- Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych z kluczowymi Klientami,
- Systematyczna praca z systemem CRM - Salesforce;
Oczekiwania:
- Umiejętność komunikacji oraz łatwość w nawiązywaniu relacji,
- Język angielski na poziomie B2,
- Zdolność zdobywania informacji, formułowania wniosków i proponowania rozwiązań,
- Inicjatywa w kontakcie z klientami oraz wytrwałość w dążeniu do realizacji celu,
- Umiejętność ustalania priorytetów i organizacji pracy,
- Bardzo mile widziane doświadczenie w call center współpracującym z firmami consultingowymi,
- Doświadczenie w tzw. pracy z telefonem / w umawianiu spotkań dla Działów Sprzedaży i w kwalifikacji klientów;
Oferta:
- Umowa o pracę/zlecenie,
- Praca na pełny etat w godz. 8:30 - 16:30,
- Benefity po okresie próbnym: -możliwość kursu angielskiego, -opieka medyczna w Luxmed, -ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez firmę,
- Biuro w centrum Warszawy;
www.ltprofessional.pl