W T-Mobile masz największe możliwości – tak jak tysiące naszych zaangażowanych pracowników i miliony zadowolonych Klientów. Nasza recepta na sukces jest prosta: najlepsze warunki dla każdego.
T-Mobile to miejsce pracy pełne wzajemnych inspiracji i niezwykłych wyzwań. Działamy odważnie, odpowiadamy za podejmowane decyzje, współpracujemy, eksperymentujemy i próbujemy!
Ty też? Nie zwlekaj i zaaplikuj już dziś!
- profesjonalna obsługa klientów zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardami T-Mobile Polska
- współpraca międzyoperatorska w zakresie przenoszenia numerów
- kompleksowa obsługa procesów aktywacji dla Klientów Postpaid/Prepaid
- obsługa korespondencji mailowej
Profil kandydata
- znajomość zasad prowadzenia korespondencji z Klientem
- znajomość zagadnień i zasady rozpatrywania korespondencji reklamacyjnej
- umiejętności prowadzenia rozmów telefonicznych z Klientami
- komunikatywność
- dyspozycyjność
- znajomość obsługi komputera (środowisko Windows i pakiet MS Office)
- mile widziana znajomość CRM
Poznaj
T-Mobile Polska
Dlaczego warto?
Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu
tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.
Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.
Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne
z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości -
bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT
a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.