Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o. powstało w 1999 roku i obecnie jest najszybciej rozwijającą się firmą umożliwiającą akceptację kart płatniczych oraz rozliczanie transakcji elektronicznych w Polsce. Podstawowa działalność firmy obejmuje autoryzację oraz rozliczanie transakcji dokonanych za pomocą kart Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Diners Club i American Express w złotówkach, a także w ponad 30 innych walutach za pomocą Dynamic Currency Conversion (DCC). Sieć akceptacji eService liczy ponad 130 tysięcy terminali POS. Spółka oferuje też szeroki wachlarz dodatkowych produktów i usług, takich jak doładowanie telefonów komórkowych, programy lojalnościowe, karty podarunkowe, wypłacanie gotówki za pomocą terminala POS (Cash Back) oraz możliwość rozliczania płatności internetowych przy wykorzystaniu zarówno kart jak i przelewów. eService Sp. z o.o. należy do EVO Payments International oraz PKO Banku Polskiego.
- udział w realizacji procesów operacyjnych, mających na celu wielokanałową obsługę klientów Spółki
- profesjonalna, przyjazna klientowi i zgodna ze standardami obsługa zagadnień technicznych i finansowych klientów Spółki
- min. pół roczne doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
- komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów
- zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone zadania
- wykształcenie minimum średnie
- dobra znajomość pakietu MS Office
- otwartość na pracę w systemie zmianowym 24/7
- wewnętrzny pakiet szkoleń oraz rozwoju – okres szkolenia jest pełnopłatny
- możliwość zdobywania nowych doświadczeń i ciągłego podnoszenia kompetencji zawodowych
- rozwój profesjonalny w międzynarodowym otoczeniu spółek z Grupy EVO
- stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się organizacji
- pracę w przyjaznym i profesjonalnym zespole
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- prywatną opiekę medyczną i pakiet świadczeń socjalnych
- owocowe wtorki, chill roomy i dobrą kawę