Ogłoszenie numer: 1077464, z dnia 2016-05-09
Zeitmann Żeńczuk Michura sp.j.
Firma Zeitmann jest młodą firmą, opartą na wieloletnim doświadczeniu jej założycieli i pracowników, co jest gwarantem wysokiej jakości świadczonych usług. Naszym celem jest dobór na tyle właściwego personelu, by osiągnąć zadowolenie zarówno wśród klientów, jak i pracowników. Specjalizujemy się w rekrutacji niewykwalifikowanych, jak i wykwalifikowanych pracowników i posiadamy stałe i aktualne oferty pracy w Niemczech, Norwegii i Austrii.
Stanowimy młody zespół specjalizujący się w rekrutacjach pracowników do pracy za granicą. Rocznie za naszym pośrednictwem pracę znajduje ponad 1800 fachowców. W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy pogodnej i pełnej energii osoby na stanowisko:
Konsultant Contact Center
Miejsce pracy: Kraków
Nr Ref.: 228202_001
Opis stanowiska
- Samodzielny kontakt telefoniczny z Klientami firmy,
- Przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń,
- Udzielanie odpowiedzi na zapytania Klientów,
- Kontakt mailowy z Klientami firmy,
- Udzielanie informacji na temat usług,
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Wymagania
- Wykształcenie co najmniej średnie,
- Mile widziane osoby znające język niemiecki lub angielski.
Oferujemy
- Stabilną pracę w zgranym zespole,
- Pracę w miłej atmosferze opartą na wzajemnym zaufaniu i szacunku,
- Możliwość zdobycia doświadczania w agencji rekrutacyjnej,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Firmowy pakiet medyczny.
Osoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny 12 661 64 00 lub o aplikację drogą elektroniczną (załączając CV oraz posiadane uprawnienia)
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Zeitmann Sp.j. ul. Walerego Sławka 3, 30-633 Kraków. Numer Agencji Zatrudnienia 9212.