Najnowsze oferty pracy

  • Customer Service Specialist with Czech, Slovak and English

    Foundever   Warszawa    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service connected to technical support; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian (C2,...
  • Customer Service Specialist with Czech

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals for...
  • Inspektor / Starszy Inspektor w Wydziale Obsługi Telefonicznej

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.   Warszawa, ul. Zaruskiego 4    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Główny zakres obowiązków: obsługa telefoniczna Klientów Spółki korzystających z usług wodociągowych i kanalizacyjnych obsługa Klientów w zakresie możliwości podłączenia nieruchomości do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej obsługa Klientów w zakresie zawierania umów na usługi...
  • Konsultant do mailowej, czatowej i telefonicznej obsługi klienta z językiem: czeskim, węgierskim, słowackim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na...
  • Konsultant ds. Rozmów z Klientami

    Workhouse4you Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa   28,10 zł brutto/godz.
    6 godz.
    Twoje zadania: kontakt telefoniczny z klientami w celu przedstawienia usług i produktów, umawianie spotkań w oddziałach, aktualizowanie danych w systemie.
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Szturmowa 2    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    11 godz.
    Twoją rolą będzie:​ bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Medycznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług i pakietów medycznych. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: doświadczenie zawodowe w obsłudze Klienta i sprzedaży, komunikatywna znajomość języka...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Trade 44 Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    doradztwo i sprzedaż produktów i usług firmy istniejącym i nowym klientom; prowadzenie bazy danych przydzielonych klientów, utrzymywanie stałej komunikacji z klientami rozpatrywanie reklamacji i przedstawianie propozycji rozwiązania zaistniałych sytuacji; wdrażanie działań mających na...
  • Specjalista ds. obsługi klienta i logistyki (koordynacja i wsparcie montaży)

    Styl Drzewa Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska Planowanie i koordynacja zamówień oraz prac montażowych u naszych klientów. Współpraca z ekipami montażowymi i naszymi klientami oraz dbanie o płynny przepływ informacji. Dbanie o kontrolę nad stanami magazynowymi. Odpowiedzialność za przyjmowanie oraz wydawanie towaru....
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim i angielskim

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Praca Stacjonarna (Warszawa, Mokotów) Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta, zatrzymywanie klientów przy usłudze subskrybcyjnej; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Wykorzystanie technik sprzedażowych i oferowanie benefitów.
Zobacz więcej ofert pracy

Konsultant Centrum Obsługi Akceptanta

eService Sp. z o.o
Warszawa
praca stacjonarna
2699 dni temu
Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o. powstało w 1999 roku i obecnie jest najszybciej rozwijającą się firmą umożliwiającą akceptację kart płatniczych oraz rozliczanie transakcji elektronicznych w Polsce. Podstawowa działalność firmy obejmuje autoryzację oraz rozliczanie transakcji dokonanych za pomocą kart Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Diners Club i American Express w złotówkach, a także w ponad 30 innych walutach za pomocą Dynamic Currency Conversion (DCC). Sieć akceptacji eService liczy ponad 130 tysięcy terminali POS. Spółka oferuje też szeroki wachlarz dodatkowych produktów i usług, takich jak doładowanie telefonów komórkowych, programy lojalnościowe, karty podarunkowe, wypłacanie gotówki za pomocą terminala POS (Cash Back) oraz możliwość rozliczania płatności internetowych przy wykorzystaniu zarówno kart jak i przelewów. eService Sp. z o.o. należy do EVO Payments International oraz PKO Banku Polskiego.
 
Poszukujemy kandydatów, którzy chcą dołączyć do naszego zespołu i realizować z nami naprawdę fantastyczne, liczące się zadania! Naszym celem jest budowa pozytywnego doświadczenia klienta w długoterminowych relacjach z nami.
 
Jeśli kiedykolwiek zajmowałeś się szeroko pojętą obsługą klienta oraz jesteś osobą z pasją, lubiącą wyzwania, poszukującą możliwości rozwoju, to mamy dla Ciebie coś wyjątkowego do zaoferowania…
 
Dołącz do nas jako:
Konsultant Centrum Obsługi Akceptanta
Miejsce pracy: Warszawa


i przekonaj się sam, że eService to firma jak żadna inna :)

 

U nas piłka jest po Twojej stronie…


WYZWANIA DLA CIEBIE...
  • udział w realizacji procesów operacyjnych, mających na celu wielokanałową obsługę klientów Spółki,
  • profesjonalna, przyjazna klientowi i zgodna ze standardami obsługa zagadnień technicznych i finansowych klientów Spółki.

Szukamy otwartych, proaktywnych i zaangażowanych osób, które nie chodzą utartymi ścieżkami.

DOŁĄCZ DO NAS, JEŻELI... 
  • posiadasz min. półroczne doświadczenie zawodowe w obszarze telefonicznej obsługi klienta,
  • jesteś studentem pochłaniającym wiedzę lub absolwentem studiów wyższych,
  • jesteś komunikatywny/a, proaktywny/a oraz odważny/a w działaniu, umiejętnie budujesz wielopłaszczyznowe relacje z klientem,
  • charakteryzuje Cię kreatywność, zdolność do nieszablonowego myślenia,
  • potrafisz pracować efektywnie pod presją czasu, doskonale organizujesz swoją pracę,
  • posiadasz aktywne i uprzejme podejście do klienta, a także entuzjastyczne nastawienie do pracy,
  • chcesz i umiesz dzielić się wiedzą, a także aktywnie samokształcisz,
  • zarażasz pozytywną energią,
  • posługujesz się językiem angielskim na min. poziomie B1.
  • jesteś otwarty/a na pracę w systemie zmianowym 24/7

eService to wyjątkowe miejsce, w którym rozwiniesz skrzydła.

OFERUJEMY...
  • wewnętrzny pakiet szkoleń oraz rozwoju – okres szkolenia jest pełnopłatny,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • motywacyjny system premiowy,
  • świetne miejsce pracy, w którym chce się spędzać czas,
  • fantastycznych ludzi, którzy chcą z Tobą pracować,
  • realną szansę, aby wpłynąć na rozwój eService, dzięki bezpośredniej i stałej interakcji z osobami z wyższych szczebli hierarchii firmy,
  • możliwość czerpania satysfakcji z obsługi klientów,
  • pracę w międzynarodowej organizacji,
  • możliwość poszerzania fachowej wiedzy na temat rynku i jakości obsługi klienta,
  • rozwój Twojej kariery także w innych działach firmy,
  • owocowe wtorki i czwartki.

Jesteśmy zaufanym pracodawcą, a także firmą szanowaną przez partnerów polskich i zagranicznych. Pracujemy w oparciu o zdobytą wiedzę i doświadczenie, a także najnowsze technologie dostępne na rynku akceptacji kart płatniczych. Mamy świadomość, że dobra opinia naszej firmy jest wynikiem pracy każdego pracownika i jego interakcji z klientem. Poszukujemy zatem osoby, która z podobną dumą i konsekwencją będą wspierać nas w realizacji osiągnięć, będących naszym znakiem rozpoznawczym i dumą. 

 

 

Podobne oferty

  • Customer Service Specialist with Czech, Slovak and English

    Foundever   Warszawa    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service connected to technical support; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian (C2,...
  • Customer Service Specialist with Czech

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals for...
  • Inspektor / Starszy Inspektor w Wydziale Obsługi Telefonicznej

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.   Warszawa, ul. Zaruskiego 4    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Główny zakres obowiązków: obsługa telefoniczna Klientów Spółki korzystających z usług wodociągowych i kanalizacyjnych obsługa Klientów w zakresie możliwości podłączenia nieruchomości do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej obsługa Klientów w zakresie zawierania umów na usługi...
  • Konsultant do mailowej, czatowej i telefonicznej obsługi klienta z językiem: czeskim, węgierskim, słowackim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na...
  • Konsultant ds. Rozmów z Klientami

    Workhouse4you Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa   28,10 zł brutto/godz.
    6 godz.
    Twoje zadania: kontakt telefoniczny z klientami w celu przedstawienia usług i produktów, umawianie spotkań w oddziałach, aktualizowanie danych w systemie.
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Szturmowa 2    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    11 godz.
    Twoją rolą będzie:​ bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Medycznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług i pakietów medycznych. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: doświadczenie zawodowe w obsłudze Klienta i sprzedaży, komunikatywna znajomość języka...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Trade 44 Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    doradztwo i sprzedaż produktów i usług firmy istniejącym i nowym klientom; prowadzenie bazy danych przydzielonych klientów, utrzymywanie stałej komunikacji z klientami rozpatrywanie reklamacji i przedstawianie propozycji rozwiązania zaistniałych sytuacji; wdrażanie działań mających na...
  • Specjalista ds. obsługi klienta i logistyki (koordynacja i wsparcie montaży)

    Styl Drzewa Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska Planowanie i koordynacja zamówień oraz prac montażowych u naszych klientów. Współpraca z ekipami montażowymi i naszymi klientami oraz dbanie o płynny przepływ informacji. Dbanie o kontrolę nad stanami magazynowymi. Odpowiedzialność za przyjmowanie oraz wydawanie towaru....
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim i angielskim

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Praca Stacjonarna (Warszawa, Mokotów) Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta, zatrzymywanie klientów przy usłudze subskrybcyjnej; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Wykorzystanie technik sprzedażowych i oferowanie benefitów.