i przekonaj się sam, że eService to firma jak żadna inna :)
U nas piłka jest po Twojej stronie…
- udział w realizacji procesów operacyjnych, mających na celu wielokanałową obsługę klientów Spółki,
- profesjonalna, przyjazna klientowi i zgodna ze standardami obsługa zagadnień technicznych i finansowych klientów Spółki.
Szukamy otwartych, proaktywnych i zaangażowanych osób, które nie chodzą utartymi ścieżkami.
- posiadasz min. półroczne doświadczenie zawodowe w obszarze telefonicznej obsługi klienta,
- jesteś studentem pochłaniającym wiedzę lub absolwentem studiów wyższych,
- jesteś komunikatywny/a, proaktywny/a oraz odważny/a w działaniu, umiejętnie budujesz wielopłaszczyznowe relacje z klientem,
- charakteryzuje Cię kreatywność, zdolność do nieszablonowego myślenia,
- potrafisz pracować efektywnie pod presją czasu, doskonale organizujesz swoją pracę,
- posiadasz aktywne i uprzejme podejście do klienta, a także entuzjastyczne nastawienie do pracy,
- chcesz i umiesz dzielić się wiedzą, a także aktywnie samokształcisz,
- zarażasz pozytywną energią,
- posługujesz się językiem angielskim na min. poziomie B1.
- jesteś otwarty/a na pracę w systemie zmianowym 24/7
eService to wyjątkowe miejsce, w którym rozwiniesz skrzydła.
- wewnętrzny pakiet szkoleń oraz rozwoju – okres szkolenia jest pełnopłatny,
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- motywacyjny system premiowy,
- świetne miejsce pracy, w którym chce się spędzać czas,
- fantastycznych ludzi, którzy chcą z Tobą pracować,
- realną szansę, aby wpłynąć na rozwój eService, dzięki bezpośredniej i stałej interakcji z osobami z wyższych szczebli hierarchii firmy,
- możliwość czerpania satysfakcji z obsługi klientów,
- pracę w międzynarodowej organizacji,
- możliwość poszerzania fachowej wiedzy na temat rynku i jakości obsługi klienta,
- rozwój Twojej kariery także w innych działach firmy,
- owocowe wtorki i czwartki.
Jesteśmy zaufanym pracodawcą, a także firmą szanowaną przez partnerów polskich i zagranicznych. Pracujemy w oparciu o zdobytą wiedzę i doświadczenie, a także najnowsze technologie dostępne na rynku akceptacji kart płatniczych. Mamy świadomość, że dobra opinia naszej firmy jest wynikiem pracy każdego pracownika i jego interakcji z klientem. Poszukujemy zatem osoby, która z podobną dumą i konsekwencją będą wspierać nas w realizacji osiągnięć, będących naszym znakiem rozpoznawczym i dumą.