JEST WIELE POWODÓW, BY PRACOWAĆ W MERCEDES BENZ.
Fascynujące samochody, innowacyjna technika, zmotywowane zespoły, różnorodne ścieżki rozwoju zawodowego czy nowoczesne środowisko pracy to tylko kilka z nich. Dołącz do nas i przekonaj się, że Twoja kariera może wskoczyć na jeszcze większe obroty.
Konsultant BDC - Call Center
Rzeszów
DLACZEGO WARTO U NAS PRACOWAĆ?
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Spotkania okolicznościowe oraz integracyjne
- Atrakcyjny system wynagrodzeń
- Szerokie możliwości indywidualnego rozwoju
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- Karta MultiSport
- Program Rekomendacji Pracowników
- Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
- Owocowe poniedziałki
JAKIE BĘDĄ TWOJE ZADANIA?
- Kompleksowa telefoniczna obsługa połączeń przychodzących i wychodzących zgodnie z wytycznymi Mercedes-Benz oraz budowanie pozytywnych relacji z naszymi Klientami
- Proaktywne kontakty z Klientami w określonych terminach celem zwiększenia natężenia ruchu u dealera i podniesienia poziomu satysfakcji Klientów
- Prowadzenie telefonicznych badań ankietowych
- Obsługa skrzynek mailowych
- Regularne raportowanie własnych działań
CZEGO OCZEKUJEMY?
- Doświadczenie w pracy, w dziale BDC lub Call Center oraz udokumentowane doświadczenie w sprzedaży lub dziale Obsługi Klienta
- Doskonałych umiejętności komunikacyjnych, organizacyjnych i administracyjnych
- Pozytywnego podejścia do pojawiających się problemów
- Wysokiej kultury osobistej i nienagannej aparycji
- Motywacji i determinacji w osiągnięciu wyznaczonych celów
- Samodzielności i systematyczności w działaniu
- Umiejętności w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji z Klientem
- Znajomości pakietu MS Office.
DLACZEGO WARTO U NAS PRACOWAĆ?
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Spotkania okolicznościowe oraz integracyjne
- Atrakcyjny system wynagrodzeń
- Szerokie możliwości indywidualnego rozwoju
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- Karta MultiSport
- Program Rekomendacji Pracowników
- Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
- Owocowe poniedziałki
JAKIE BĘDĄ TWOJE ZADANIA?
- Kompleksowa telefoniczna obsługa połączeń przychodzących i wychodzących zgodnie z wytycznymi Mercedes-Benz oraz budowanie pozytywnych relacji z naszymi Klientami
- Proaktywne kontakty z Klientami w określonych terminach celem zwiększenia natężenia ruchu u dealera i podniesienia poziomu satysfakcji Klientów
- Prowadzenie telefonicznych badań ankietowych
- Obsługa skrzynek mailowych
- Regularne raportowanie własnych działań
CZEGO OCZEKUJEMY?
- Doświadczenie w pracy, w dziale BDC lub Call Center oraz udokumentowane doświadczenie w sprzedaży lub dziale Obsługi Klienta
- Doskonałych umiejętności komunikacyjnych, organizacyjnych i administracyjnych
- Pozytywnego podejścia do pojawiających się problemów
- Wysokiej kultury osobistej i nienagannej aparycji
- Motywacji i determinacji w osiągnięciu wyznaczonych celów
- Samodzielności i systematyczności w działaniu
- Umiejętności w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji z Klientem
- Znajomości pakietu MS Office.