3M HOTELS GROUP SP. Z O.O. S.K.
Międzynarodowa sieć hotelowa Hyatt Worldwide wznawia swoją obecność na polskim rynku w 2022 roku otwarciem hotelu Hyatt Place Kraków, tym samym wprowadzając do Polski markę Hyatt Place z kategorii hoteli select service. Hotel zlokalizowany przy Al. 3 Maja 51, w sąsiedztwie Stadionu Wisła w Krakowie, będzie liczył 216 pokoi.
Zapraszamy do udziału w rekrutacji!
Poszukujemy pracownika na stanowisko:
Kierownik Zmiany Recepcji
Miejsce pracy: Kraków
Jeżeli masz min roczne doświadczenie pracy na tym lub podległym stanowisku i czujesz, że jesteś gotowy podjąć wyzwanie otwarcia z nami hotelu Hyatt Place Kraków**** czekamy na Twoją aplikację.
Twój zakres obowiązków:
- Odpowiedzialność za obsługę gości hotelowych oraz dbanie o ich komfort,
- Świadczenie usług wg standardów sieci Hyatt,
- Meldowanie i wymeldowywanie gości, dokonywanie rezerwacji, udzielanie informacji gościom,
- Wystawianie faktur, przyjmowanie płatności, prowadzenie rozliczeń finansowych,
- Weryfikacja i uzgadnianie transakcji zarejestrowanych w systemie recepcyjnym, zamykanie i rozliczanie doby hotelowej,
- Przewidywanie oczekiwań i reagowanie na bieżące potrzeby oraz życzenia gości,
- Wspomaganie Kierownika Operacyjnego Działu Recepcji w porze nocnej,
- Maksymalizowanie przychodów,
- Współpraca z pozostałymi działami hotelu,
- Bieżące raportowanie wyników hotelu.
Nasze wymagania
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- Doświadczenie w pracy w działach operacyjnych hotelu, mile widziane na recepcji w hotelu sieciowym,
- Zdolności interpersonalne i umiejętność rozwiązywania problemów oraz podejmowania decyzji,
- Doświadczenie na podobnym stanowisku w roli lidera
- Samodzielność i dobra organizacja czasu pracy,
- Umiejętność współpracy w zespole,
- Wysoka kultura osobista,
- Znajomość systemu operacyjnego Opera,
- Bardzo dobra znajomość MS Office,
- Odpowiedzialność, uczciwość i dokładność.
- Dyspozycyjność – praca w systemie zmianowym.
To oferujemy:
- Niepowtarzalne doświadczenie w pracy w fazie pre-opening hotelu sieciowego,
- Umowę o pracę lub umowę partnerską,
- Udział w programach adaptacyjnych,
- Strój służbowy,
- Możliwość dalszego rozwoju,
- Poczucie, że największą wartością firmy są ludzie.