W związku z dalszym rozwojem i pozyskanymi nowymi kontraktami
poszukujemy osób na stanowisko:
- Profesjonalne zarządzanie realizacją kontraktów budowlanych i prowadzenie biura spółki w Niemczech.
- Czynny udział w procesie wyceny i ofertowania inwestycji, koordynowanie prac kosztorysantów, kontakt z Zamawiającym.
- Zarządzanie kontraktami, w tym rozwiązywanie bieżących problemów realizacyjnych, kontrola budżetu, nadzór nad identyfikacją i procedowaniem roszczeń, rozpoznawanie i zarządzanie szansami i zagrożeniami.
- Monitorowanie poziomu kosztów, jakości i terminowości realizowanych robót.
- Reprezentowanie firmy na zewnątrz, pozyskiwanie i budowanie relacji z Zamawiającymi, udział w negocjacjach umów.
- Współpraca z odpowiednimi organami administracji publicznej w ramach realizowanej inwestycji i prowadzenia działalności spółki w Niemczech.
- Udział w opracowywaniu strategii rozwoju, identyfikacja okazji biznesowych.
- Bieżące raportowanie do Dyrektora Dywizji Zagranicznej.
- Wykształcenie wyższe techniczne na kierunku budownictwo (preferowane mostowe, kolejowe lub kubaturowe).
- Minimum 5 lat na stanowisku kierowniczym w sektorze budowlanym, na stanowiskach
- Dyrektora Oddziału/Regionu/Rynku/Grupy Kontraktów lub pokrewnych.
- Doświadczenie w pracy w sektorze budowlanym w Niemczech.
- Doświadczenie w pozyskiwaniu, negocjowaniu i realizacji kontraktów budowlanych.
- Praktyczna umiejętność szacowania kosztów produkcji budowlanej.
- Dużym atutem będzie znajomość niemieckiego prawa budowlanego i niemieckich warunków kontraktowych VOB.
- Biegła znajomość języka niemieckiego (w tym słownictwo techniczne, w zakresie niezbędnym do posługiwania się dokumentacją techniczną), mile widziana znajomość języka angielskiego.
- Mile widziana znajomość programów kosztorysowych stosowanych w Niemczech (iTwo, Arriba, BRZ).
- Praktyczna znajomość AutoCAD, programu kosztorysowego Norma i któregoś z systemów ERP (Dynamics, SAP, Primavera).
- Samodzielność, kreatywność, dynamizm w działaniu.
- Umiejętność efektywnej komunikacji i pracy w zespole.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia.
- Bogaty pakiet świadczeń socjalnych (min. ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna, karta multisport, fundusz socjalny).
- Realną możliwość dalszego rozwoju w strukturach firmy.
- Ciekawą, pełną wyzwań pracę, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku - lidera w branży.
Poznaj
Trakcja S.A.
Dlaczego warto?
Jako Trakcja S.A. jesteśmy jedną z największych spółek giełdowych działających w sektorze budownictwa infrastrukturalnego i energetyki. Powstaliśmy tuż po II Wojnie Światowej, aby odbudować zniszczoną infrastrukturę kolejową i tak oto działamy do dziś, zmieniając polską branżę budowlaną. Od lat przekraczamy granice, działając na Litwie, Łotwie i Ukrainie, a także w Niemczech i Szwecji. Zakres naszych prac nie ogranicza się do linii kolejowych, tramwajowych czy trolejbusowych – w dużej mierze specjalizujemy się w budowie dróg, mostów, obiektów inżynieryjnych i kubaturowych oraz w obszarze inżynierii środowiska. Jesteśmy żywo zaangażowani w branżę elektroenergetyczną - działamy jako wykonawca sieci dystrybucyjnych i przesyłowych oraz jako producent urządzeń na potrzeby układów zasilania linii kolejowych i tramwajowych. Co istotne - zapewniamy kompleksową realizację kontraktów, świadcząc również usługi projektowe.
Proces rekrutacji
- Krok Zapoznamy się z Twoim CV
- Krok Zadzwonimy
- Krok Spotkamy się
- Krok Damy znać, jak Ci poszło
- Krok Witamy na pokładzie!