Obszar działania: rynek: część województw wielkopolskiego, lubuskiego i dolnośląskiego
Forma współpracy: Umowa o pracę
- Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych w powierzonym obszarze - sprzedaż cementu workowanego i chemii budowlanej na rynku tradycyjnym;
- Opracowywanie i prezentacja oferty, doradztwo sprzedażowe i techniczne dla klientów, negocjacje oraz finalizowanie umów sprzedaży, nadzór nad realizacją umów;
- Nawiązywanie i zarządzanie relacjami w celu utrzymania długofalowej współpracy z aktualnymi Klientami oraz rozwój nowego portfolio Klientów;
- Monitorowanie i analiza rynku (aktualnych i planowanych projektów budowlanych, potencjalnych klientów, poczynań konkurencji) oraz inicjowanie na tej podstawie działań mających na celu utrzymanie i rozwój wartościowych klientów oraz dostosowanie oferty firmy do sytuacji rynkowej;
- Minimalizacja poziomu należności od pozyskanych i obsługiwanych klientów;
- Efektywna współpraca z innymi pionami firmy w celu realizacji założonych wyników finansowych.
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (w sprzedaży produktów / usług budowlanych) – minimum 1 rok;
- Doświadczenie w sprzedaży B2B (preferowana znajomość zasad współpracy z siecią hurtowni budowlanych i firmami wykonawczymi);
- Praktyczna znajomość produktów budowlanych i możliwości ich wykorzystania na kolejnych etapach projektów budowlanych, głównie cementu i chemii budowlanej;
- Znajomość rynku inwestycji budowlanych w Polsce;
- Wykształcenie wyższe techniczne będzie dodatkowym atutem;
- Umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu i stresu;
- Praktyczna znajomość MS Office;
- Czynne prawo jazdy kat. B;
- Dyspozycyjność do częstych wyjazdów służbowych na terenie kraju.
- Nastawienie na osiąganie wyznaczonych celów;
- Umiejętności komunikacyjne, zdolność organizacji pracy własnej, inicjatywa i aktywność w działaniu;
- Wysoki poziom elastyczności - umiejętność dostosowania się do potrzeb Klienta i szukania rozwiązań spełniających jego oczekiwania;
- Otwartość, bezkonfliktowość.
- Pracę w dużej i stabilnej firmie o globalnym zasięgu;
- Możliwość rozwoju, nauki i zdobywania doświadczenia;
- Konkurencyjne wynagrodzenie, szeroki pakiet świadczeń dodatkowych;
- Udział w szkoleniach doskonalących kompetencje sprzedażowe.
Poznaj
CEMEX Polska Sp. z o.o.
Dlaczego warto wybrać CEMEX?
CEMEX to globalna firma zajmująca się produkcją materiałów budowlanych, zapewniamy produkty wysokiej jakości z innowacyjnymi rozwiązaniami i technologiami w ponad 50 krajach na świecie.
Zatrudniając ponad 40 000 pracowników na całym świecie, CEMEX ma strategiczną
pozycję w obu Amerykach, na Karaibach, w Europie, Afryce ,na Bliskim W schodzie i w Azji.
Nasza sieć operacyjna produkuje, dystrybuuje i sprzedaje cement, beton prefabrykowany,
kruszywa i powiązane materiały budowlane, usługi i innowacyjne rozwiązania technologiczne.
Zawsze staramy się dostarczać doskonałe rozwiązania budowlane i lepsze wrażenia klientów na obsługiwanych przez nas rynkach.
W tym celu dostosowujemy nasze produkty i usługi do specyficznych potrzeb naszych klientów.
Działamy poprzez innowacyjne rozwiązania budowlane i technologiczne, działając również na rzecz promowania zrównoważonej przyszłości.
Proces rekrutacji w CEMEX
- Krok Wywiad telefoniczny
- Krok Spotkanie ze specjalistą HR
- Krok Spotkanie z potencjalnym przełożonym
- Krok Złożenie oferty zatrudniania