Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Koordynator Obsługi Pięter Kraków
Kierownik służby pięter / Housekeeping Manager

Kierownik służby pięter / Housekeeping Manager

CFI Hotels Group
Kraków
kierownik/koordynator
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
980 dni temu

Premier Kraków Hotel to czterogwiazdkowy obiekt wypoczynkowo-konferencyjny, który dysponuje 348 pokojami, 16 salami konferencyjnymi, strefą wellness złożoną z basenu i saun, a także bogatym zapleczem restauracyjno-barowym. Naszymi Gośćmi są przedstawiciele biznesu, organizatorzy wydarzeń, ale i Goście indywidualni, w tym rodziny z dziećmi. Aktualnie do naszego zespołu, który tworzą doświadczeni specjaliści, poszukujemy:

Kierownik służby pięter / Housekeeping Manager
Miejsce pracy: Kraków
Główne zadania:
  • odpowiedzialność za czystość w pokojach, a także w częściach wspólnych hotelu (sale konferencyjne, strefa wellness, korytarze i patio, a także pomieszczenia magazynowe)
  • organizacja czasu pracy całego działu oraz nadzór nad pracą pokojowych
  • ewidencja wyposażenia pokoi, uzupełnianie braków, zgłaszanie usterek, itp.
  • nadzór nad stanem magazynowym materiałów hotelowych (zapas środków czystości, bielizny pościelowej, informacji dla Gości)
  • ścisła współpraca z działem technicznym oraz z recepcją, a także z dyrektorem hotelu
Nasze oczekiwania wobec kandydatów:
  • obowiązkowość i bardzo dobra organizacji pracy
  • doświadczenie na podobnym stanowisku
  • pozytywna energia i chęć do pracy w dziale służby pięter
  • znajomość zasad BHP
  • komunikatywność i wysoka kultura osobista
Co oferujemy naszym Pracownikom:
  • miłe środowisko pracy w zespole doświadczonych hotelarzy
  • pracę w dużej grupie hotelowej o ugruntowanej pozycji
  • możliwość rozwoju zawodowego w ramach hotelu, a także w obiektach z całej sieci
  • regularne wynagrodzenie oraz system premiowy
  • atrakcyjne zniżki pracownicze w obiektach i restauracjach CFI Hotels Group

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Central Fund of Immovables Sp. z o.o. z siedzibą w 90-312 Łódź, Pl. Zwycięstwa 2, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.

Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do firmy Central Fund of Immovables Sp. z o.o. z siedzibą w 90-312 Łódź, Pl. Zwycięstwa 2 (Pracodawca), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Central Fund of Immovables Sp. z o.o. z siedzibą w 90-312 Łódź, Pl. Zwycięstwa 2
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.
3) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres trwania rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
4) Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody.
5) Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
6) Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.

 

Poznaj

CFI Hotels Group

CFI Hotels Group to dynamicznie rozwijająca się sieć obiektów hotelowych w Polsce. Obecnie posiadamy 14 lokalizacji oferujących doskonałą jakość, profesjonalną obsługę i atrakcyjne ceny. Naszymi Klientami są zarówno firmy planujące organizację konferencji, sympozjów i szkoleń jak i rodziny spragnione luksusowego relaksu w najbardziej urokliwych zakątkach kraju.