Zarządzanie operacyjne sklepem oraz zespołem pracowników.
Organizacja pracy i zapewnienie efektywnej obsługi klienta.
Nadzór nad ekspozycją produktów, szczególnie w działach ze świeżą żywnością.
Monitorowanie stanów magazynowych i składanie zamówień.
Realizacja celów sprzedażowych i optymalizacja kosztów.
Kontrola jakości, terminów ważności oraz przestrzegania procedur sanitarnych.
Rozwiązywanie reklamacji i dbanie o pozytywne relacje z klientami.
Szkolenie i motywowanie zespołu.
Wymagania
Doświadczenie w zarządzaniu sklepem (preferowane w branży spożywczej).
Umiejętność efektywnego kierowania zespołem i budowania pozytywnych relacji.
Wiedza z zakresu merchandisingu i ekspozycji towarów.
Umiejętność analizowania wyników sprzedaży i podejmowania decyzji biznesowych.
Dobra organizacja pracy i umiejętność działania pod presją czasu.
Znajomość obsługi systemów kasowych i programów komputerowych.
Aktualna książeczka sanepidowska.
Gotowość do pracy zmianowej.
Oferujemy
Konkurencyjne wynagrodzenie oraz system premiowy.
Możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturach firmy.
Szkolenia i wsparcie w doskonaleniu umiejętności.
Stabilne zatrudnienie w przyjaznym środowisku pracy.
Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Dane osobowe Kandydata przetwarzane są przez Praca.pl w celu przekazania ich Pracodawcy. Do czasu przekazania danych osobowych do Pracodawcy Administratorem danych osobowych Kandydata jest Praca.pl Sp. z o.o. Po przekazaniu danych osobowych Kandydata do Pracodawcy Administratorem danych osobowych Kandydata jest Pracodawca publikujący niniejszą ofertę pracy. Pracodawca przekaże Ci informacje jak przetwarza Twoje dane osobowe niezwłocznie po otrzymaniu Twojej aplikacji. Jeśli nie zgadzasz się na taką procedurę, prosimy o nieprzesyłanie aplikacji.
Zarządzanie operacyjne sklepem i zespołem pracowników; Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta; Dbanie o świeżość i estetyczną ekspozycję produktów, ze szczególnym uwzględnieniem działów ze świeżą żywnością; Realizacja planów sprzedażowych i optymalizacja kosztów;...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Do Twoich obowiązków należeć będzie: Kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy; Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych; Zarządzanie podległym personelem; Zapewnienie jak najlepszego i kompleksowego poziomu obsługi klienta zgodnie ze standardem; Dbałość o porządek i standardy...
Twój zakres obowiązków Efektywne zarządzanie dużym zespołem pracowników; Utrzymanie najwyższego poziomu obsługi Klienta; Konsekwentna realizacja celów biznesowych; Stałe zwiększanie efektywności biznesowej zarządzanego salonu; Utrzymanie zgodnych z zasadami standardów prezentacji...
Zarządzanie zespołem (m.in. rekrutacja, wdrażanie i motywowanie pracowników, dbanie o ich rozwój, delegowanie i rozliczanie z zadań). Budowanie zespołu zdolnego do realizacji założeń biznesowych. Utrzymywanie wysokiego poziomu jakości obsługi Klientów. Kontrola przestrzegania...
zarządzanie zespołem (m.in. rekrutacja, wdrażanie i motywowanie pracowników, dbanie o ich rozwój, delegowanie i rozliczanie z zadań) budowanie zespołu zdolnego realizować założenia biznesowe; utrzymywanie wysokiego poziomu jakości obsługi Klientów; kontrola przestrzegania standardów i...
zarządzanie zespołem (m.in. rekrutacja, wdrażanie i motywowanie pracowników, dbanie o ich rozwój, delegowanie i rozliczanie z zadań) budowanie zespołu zdolnego realizować założenia biznesowe; utrzymywanie wysokiego poziomu jakości obsługi Klientów; kontrola przestrzegania standardów i...
Zarządzanie dużym zespołem i rozwijanie kompetencji pracowników; Realizacja celów biznesowych i dbałość o wskaźniki KPI; Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta; Optymalizacja procesów sprzedażowych i magazynowych; Koordynowanie zamówień i dbanie o standardy ekspozycji towaru;...
Rekrutacja, szkolenie i motywowanie zespołu oraz delegowanie i rozliczanie zadań; Budowa wydajnego zespołu realizującego cele sprzedażowe; Zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klientów i przestrzegania standardów; Nadzór nad wdrażaniem procedur firmy i utrzymanie właściwego wizerunku...
Zarządzanie zespołem: rekrutacja, wdrażanie, motywowanie, delegowanie i rozliczanie zadań; Budowanie zespołu zdolnego do realizacji założeń biznesowych; Utrzymywanie wysokiego poziomu jakości obsługi Klientów; Kontrola przestrzegania standardów i procedur firmy; Współpraca z innymi...
Zarządzanie zespołem: rekrutacja, wdrażanie, motywowanie, delegowanie i rozliczanie zadań; Budowanie zespołu zdolnego do realizacji założeń biznesowych; Utrzymywanie wysokiego poziomu jakości obsługi Klientów; Kontrola przestrzegania standardów i procedur firmy; Współpraca z innymi...
Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.
Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.
Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379