Firma C&A jest w czołówce marek modowych już od momentu jej założenia przez braci Clemensa i Augusta w 1841 roku. Zawsze szliśmy z duchem czasu – od wprowadzenia ubrań gotowych do noszenia, kiedy normą było szycie na miarę, do spopularyzowania minispódniczek w latach 60., wprowadzenia Com-bikini w latach 70., biobawełny na początku 2000 r. i pierwszej odzieży z certyfikatem Cradle-to-Cradle na poziomie Gold w 2017 r. – czyniąc stylowe i wysokiej jakości ubrania dostępnymi dla każdego. Podczas gdy C&A i otaczający nas świat zmieniały się przez dziesięciolecia, jedno pozostało niezmienne: nasze zaangażowanie w oferowanie zrównoważonej i jakościowej mody dla całej rodziny.
Dążymy do tego, aby przyszły przemysł modowy był bardziej innowacyjny i zrównoważony, czyli taki, który bazuje na obiegu zamkniętym i promuje pełny cykl życia odzieży od jej użytkowania po ponowne wykorzystanie i nadanie jej kolejnego życia.
C&A propaguje równe szanse dla osób o różnym pochodzeniu i tożsamości. Jesteśmy kierowani przez zrównoważony pod względem płci zarząd zaangażowany w budowanie zróżnicowanej i integracyjnej organizacji, w której każdy może stać się swoim najlepszym "ja". Nie dyskryminujemy ze względu na wiek, niepełnosprawność, tożsamość płciową, orientację seksualną, pochodzenie etniczne, rasę, religię lub przekonania, status rodzicielski i rodzinny ani żadną inną cechę chronioną. Zapraszamy do składania aplikacji kobiety, mężczyzn i niebinarnych kandydatów ze wszystkich grup etnicznych i środowisk społeczno-ekonomicznych. Zachęcamy do aplikowania osoby należące do grup niedoreprezentowanych.
- Każdy dzień pracy rozpoczynamy od spotkania zespołu, dzielimy się informacjami i omawiamy cele na dany dzień
- Nadzór nad profesjonalną obsługą klienta
- Organizowanie pracy Zespołu
- Realizacje planów sprzedażowych
- Znajomość promocji online i offline
- Zarządzanie i motywowanie podległego Zespołu
Osoba na tym stanowisku powinna przede wszystkim lubić kontakt z Klientem. Nasze wymagania:
- Komunikatywności oraz wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych
- Umiejętności zarządzania zespołem
- Nastawienia na współpracę, współdziałanie oraz pomoc
- Umiejętności planowania, organizowania pracy własnej oraz sklepu
- Dostrzegania, analizowania szans sprzedażowych oraz podejmowania działań przyczyniających się do wzrostu sprzedaży
- Umiejętności dostrzegania oraz rozwiązywania sytuacji konfliktowych (Klient, Współpracownicy)
- Wysokiej samodzielności, elastyczności i odpowiedzialności w działaniu oraz decyzyjności
- Umiejętności skutecznego działania w środowisku dynamicznym i zmiennym
- Wysokiej świadomości biznesowej, nastawienia proklienckiego
- Nastawienia na ciągły rozwój i doskonalenie własnych umiejętności
- dobrej znajomości języka angielskiego
Jeśli nie spełniasz wszystkich wymagań, ale chcesz się uczyć i czujesz, że pasujesz do C&A, skontaktuj się z nami i prześlij swoją aplikację. Czekamy na kontakt z Twojej strony!
W C&A kierujemy się naszymi wartościami, stawiamy na współpracę, traktujemy się nawzajem z szacunkiem i zachęcamy wszystkich do prezentowania nowych pomysłów. Dbamy o Twoje dobre samopoczucie i rozwój. Dołączając do nas otrzymasz:
- Możliwość uczestniczenia w szkoleniach m.in. z zakresu obsługi klienta, stylizacji a także w szkoleniach produktowych dotyczących dżinsów
- Zniżkę pracowniczą
- Atrakcyjne benefity dostosowane do lokalnych warunków
Oferujemy wiele możliwości rozwoju. Może się przed Tobą otworzyć możliwość zmiany stanowiska na asystenta kierownika sklepu, kierownika sklepu, visual merchandisera a także najniższe stanowiska w jednym z naszych biur.