C&A jako renomowana sieć sklepów odzieżowych stawia na rodzinną i bezpieczną atmosferę pracy w otwartym i pełnym zaufania środowisku.
Dołącz do naszego zespołu jako
- Każdy dzień pracy rozpoczynamy od spotkania zespołu, dzielimy się informacjami i omawiamy cele na dany dzień
- Nadzór nad profesjonalną obsługą klienta
- Organizowanie pracy Zespołu
- Realizacje planów sprzedażowych
- Znajomość promocji online i offline
- Zarządzanie i motywowanie podległego Zespołu
Osoba na tym stanowisku powinna przede wszystkim lubić kontakt z Klientem. Nasze wymagania:
- Komunikatywności oraz wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych
- Umiejętności zarządzania zespołem
- Nastawienia na współpracę, współdziałanie oraz pomoc
- Umiejętności planowania, organizowania pracy własnej oraz sklepu
- Dostrzegania, analizowania szans sprzedażowych oraz podejmowania działań przyczyniających się do wzrostu sprzedaży
- Umiejętności dostrzegania oraz rozwiązywania sytuacji konfliktowych (Klient, Współpracownicy)
- Wysokiej samodzielności, elastyczności i odpowiedzialności w działaniu oraz decyzyjności
- Umiejętności skutecznego działania w środowisku dynamicznym i zmiennym
- Wysokiej świadomości biznesowej, nastawienia proklienckiego
- Nastawienia na ciągły rozwój i doskonalenie własnych umiejętności
- komunikatywnej znajomości języka angielskiego
Jeśli nie spełniasz wszystkich wymagań, ale chcesz się uczyć i czujesz, że pasujesz do C&A, skontaktuj się z nami i prześlij swoją aplikację. Czekamy na kontakt z Twojej strony!
W C&A kierujemy się naszymi wartościami, stawiamy na współpracę, traktujemy się nawzajem z szacunkiem i zachęcamy wszystkich do prezentowania nowych pomysłów. Dbamy o Twoje dobre samopoczucie i rozwój. Dołączając do nas otrzymasz:
- Możliwość uczestniczenia w szkoleniach m.in. z zakresu obsługi klienta, stylizacji a także w szkoleniach produktowych dotyczących dżinsów
- Zniżkę pracowniczą
- Atrakcyjne benefity dostosowane do lokalnych warunków
Oferujemy wiele możliwości rozwoju. Może się przed Tobą otworzyć możliwość zmiany stanowiska na asystenta kierownika sklepu, kierownika sklepu, visual merchandisera a także najniższe stanowiska w jednym z naszych biur.
C&A fosters equal opportunity for people of all backgrounds and identities. We are led by a gender-balanced board committed to build a diverse and inclusive organization where everyone can become their best self. We do not discriminate on the basis of age, disability, gender identity, sexual orientation, ethnicity, race, religion or belief, parental and family status, or any other protected characteristic. We welcome applications from women, men and non-binary candidates of all ethnicities and socio-economic backgrounds. We encourage people belonging to underrepresented groups to apply.