- Realizacja planów sprzedażowych: indywidualnych i zespołowych
- Planowanie i wdrażanie działań podnoszących wyniki sprzedażowe i jakościowe
- Kontrola przestrzegania standardów pracy oraz procedur Play
- Planowanie i organizowanie pracy
- Delegowanie i egzekwowanie realizacji powierzonych zadań
- Coaching i motywowanie podległego zespołu
- Nadzór nad powierzonym mieniem
- Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem w punkcie sprzedaży bezpośredniej
- Posiadasz doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta
- Jesteś nastawiony na cel
- Masz umiejętność budowania trwałych relacji interpersonalnych
- Znasz przepisy prawa pracy
- Masz co najmniej średnie wykształcenie
- Umowa o pracę
- Realny wpływ na wysokość Twojego wynagrodzenia (premia miesięczna)
- Bogaty pakiet szkoleń, m. in. wprowadzające, ofertowe, technologiczne
- Konkursy sprzedażowe
- Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej
- Telefon i internet Play wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja, Tidal) oraz zniżki pracownicze
- Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
Jeśli masz wątpliwości, czy Twoje dane są prawidłowo przetwarzane przez P4, to możesz wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Pełna treść obowiązku informacyjnego jest dostępna na stronie www.play.pl/oi/w
Poznaj
P4 Sp. z o.o.
PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.