Jesteśmy rozwijającą się Spółką, należącą do MSG Michał Sołowow Group, która daje szerokie możliwości rozwoju w procesie tworzenia i budowania nowoczesnej firmy. W Grupie znajdują się także inne znane marki tj.: Barlinek, Komfort, North Food Polska, Synthos, Cersanit, Homla i inne.
Nasza firma powstała w 2015 roku, jako sieć salonów z kompleksowym wyposażeniem łazienek tworząc nowy model biznesowy. Wyróżniamy się starannie wyselekcjonowanym asortymentem produktów i usług, jednocześnie utrzymujemy wysokie, jednolite standardy. Zmieniamy się nieustannie, nowe doświadczenia doskonalą nasze umiejętności i tworzą lepszą jakość oferowanych usług. Najważniejsza jest dla nas satysfakcja Klienta oraz wzajemna owocna współpraca, oparta na zaufaniu i partnerskich relacjach.
Jeżeli Twoim powołaniem jest praca w sprzedaży, potrafisz dobrze zarządzać zespołem i rozumiesz potrzeby klienta oraz biznesu, to z przyjemnością włączymy Cię do naszego zespołu na stanowisko:
- Ma smykałkę do sprzedaży i osobowość lidera, która pozwoli zbudować zespół wybitnych doradców.
- Posiada wysoką orientację na potrzeby klienta i przekłada je na standardy obsługi w salonie.
- Potrafi motywować i budować zaangażowanie zespołu.
- Jest odpowiedzialny, proaktywny, zorientowany na cel.
- Chce budować nową jakość obsługi i sprzedaży w branży wyposażenia łazienek.
- Ma doświadczenie w pracy w branży łazienkowej/ budowlanej/ instalacyjnej/ home decor.
- Rozumie wskaźniki sprzedażowe i potrafi wyciągać z nich wnioski rekomendując konkretne rozwiązania.
- Ma min. 2 letnie doświadczenie w zarządzaniu sklepem.
- Kierowanie i nadzorowanie pracy Salonu Komfort Łazienki zgodnie z wewnętrznymi standardami.
- Zarządzanie powierzonym kilkuosobowym zespołem pracowników.
- Realizowanie założonych celów sprzedażowych i marżowych.
- Aktywne wsparcie i obsługa klienta.
- Dbanie o zachowanie standardów ekspozycyjnych.
- Ścisła współpraca z Regional Managerem w zakresie funkcjonowania i rozwijania Salonu.
- Budowanie wizerunku salonu oraz dbanie o ekspozycję produktów.
- Budujemy długotrwałe relacje – zatrudniamy na umowę o pracę.
- Przedstawiamy jasny i atrakcyjny system premiowy.
- Przygotowujemy do zadań – szkolimy i dostarczamy narzędzia.
- Monitorujemy rozwój i wspieramy go – poprzez współpracę z Regional Managerem, spotkania rozwojowe, konferencje itp.
- Dajemy możliwość wdrażania własnych pomysłów i tworzenia z nami nowej marki.
- Najlepszym przedstawiamy opcje awansu.