Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych partnerów budujemy zaawansowane systemy obsługi klientów z wykorzystaniem multimedialnych kanałów kontaktu.
Na rynku polskim działamy od 1999 roku.
Praca z ludźmi daje Ci ogromną satysfakcję? Wysoko cenisz samodzielność i niezależność w podejmowaniu decyzji? Szukasz ciekawych wyzwań zawodowych?
Jeśli odpowiedź na te pytania brzmi "TAK", umów się z nami na rozmowę.
- zarządzanie zespołem liderów i konsultantów pracujących na projekcie,
- współpraca z pozostałymi działami w celu zapewnienia optymalnej realizacji założeń biznesowych,
- wdrażanie rozwiązań mających na celu wzrost efektywności realizowanego projektu,
- wyznaczanie celów indywidualnych, grupowych oraz planowanie działań zapewniających optymalizację realizowanych celów jakościowych,
- analizowanie i raportowanie wyników zespołu.
- wykształcenie wyższe,
- znakomite zdolności organizacyjne, samodzielność, odpowiedzialność,
- optymizm, pozytywna energia, ambicja, inicjatywa i zaangażowanie w powierzone zadania,
- wysoka kultura osobista oraz znakomite zdolności interpersonalne,
- nastawienie na realizację celów, skuteczność oraz konsekwencja w działaniu,
- postawa budująca pozytywną atmosferę w zespole,
- umiejętność szybkiej analizy sytuacji oraz krzepkie rozwiązywanie problemów,
- nieograniczone wykorzystanie podstawowych narzędzi w MS Office,
- min. 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem.
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie: podstawowe + system motywacyjny,
- interesującą oraz pełną wyzwań pracę w dynamicznym środowisku oraz przyjemnej atmosferze,
- możliwość dalszego rozwoju zawodowego oraz wzmocnienie i poszerzenie kompetencji.
Poznaj
ARTERIA CUSTOMER SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych partnerów budujemy zaawansowane systemy obsługi klientów z wykorzystaniem multimedialnych kanałów kontaktu. Na rynku polskim działamy od 1999 roku.