Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Call Center w branży medycznej

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Kierowanie i rozwijanie dynamicznego zespołu sprzedażowego w Call Center. Nadzorowanie realizacji celów sprzedażowych oraz monitorowanie efektywności zespołu. Organizacja i prowadzenie szkoleń motywacyjnych oraz rozwijających kompetencje. Analiza i raportowanie wyników sprzedażowych....
  • Kierownik Zespołu Umawiania Badań Diagnostycznych

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, al. Jerozolimskie 94    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Praca w wewnętrznym Call Center Sprzedaży LUX MED przy al. Jerozolimskich 94 w Warszawie Twoją rolą będzie: budowanie i zarządzanie zespołem sprzedażowym w Call Center, nadzór nad realizacją planów sprzedażowych, monitorowanie efektywności pracy zespołu, prowadzenie szkoleń...
Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik Projektu (branża Call Center)

ARTERIA CUSTOMER SERVICES Arteria Management Sp. z o.o. Sp. k.
Ruda Śląska
kierownik/koordynator / menedżer
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
910 dni temu

Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych partnerów budujemy zaawansowane systemy obsługi klientów z wykorzystaniem multimedialnych kanałów kontaktu. Na rynku polskim działamy od 1999 roku.

 

Praca z ludźmi daje Ci ogromną satysfakcję? Wysoko cenisz samodzielność i niezależność w podejmowaniu decyzji? Szukasz ciekawych wyzwań zawodowych?

Jeśli odpowiedź na te pytania brzmi "TAK", umów się z nami na rozmowę.

 

W związku z uruchomieniem nowych przedsięwzięć poszukujemy ambitne osoby do naszego zespołu zarządzającego na stanowisko:

Kierownik Projektu (branża Call Center)
Miejsce pracy: Ruda Śląska

Będziesz odpowiedzialny za:

  • zarządzanie zespołem liderów i konsultantów pracujących na projekcie,
  • współpraca z pozostałymi działami w celu zapewnienia optymalnej realizacji założeń biznesowych,
  • wdrażanie rozwiązań mających na celu wzrost efektywności realizowanego projektu,
  • wyznaczanie celów indywidualnych, grupowych oraz planowanie działań zapewniających optymalizację realizowanych celów jakościowych,
  • analizowanie i raportowanie wyników zespołu.

Nasze oczekiwania wobec Ciebie:

  • wykształcenie wyższe,
  • znakomite zdolności organizacyjne, samodzielność, odpowiedzialność,
  • optymizm, pozytywna energia, ambicja, inicjatywa i zaangażowanie w powierzone zadania,
  • wysoka kultura osobista oraz znakomite zdolności interpersonalne,
  • nastawienie na realizację celów, skuteczność oraz konsekwencja w działaniu,
  • postawa budująca pozytywną atmosferę w zespole,
  • umiejętność szybkiej analizy sytuacji oraz krzepkie rozwiązywanie problemów,
  • nieograniczone wykorzystanie podstawowych narzędzi w MS Office,
  • min. 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem.

W zamian oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie: podstawowe + system motywacyjny,
  • interesującą oraz pełną wyzwań pracę w dynamicznym środowisku oraz przyjemnej atmosferze,
  • możliwość dalszego rozwoju zawodowego oraz wzmocnienie i poszerzenie kompetencji.

 

 Osoby zainteresowane podjęciem rozmów prosimy o przesłanie CV.

 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Kierownik Call Center w branży medycznej

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Kierowanie i rozwijanie dynamicznego zespołu sprzedażowego w Call Center. Nadzorowanie realizacji celów sprzedażowych oraz monitorowanie efektywności zespołu. Organizacja i prowadzenie szkoleń motywacyjnych oraz rozwijających kompetencje. Analiza i raportowanie wyników sprzedażowych....
  • Kierownik Zespołu Umawiania Badań Diagnostycznych

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, al. Jerozolimskie 94    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Praca w wewnętrznym Call Center Sprzedaży LUX MED przy al. Jerozolimskich 94 w Warszawie Twoją rolą będzie: budowanie i zarządzanie zespołem sprzedażowym w Call Center, nadzór nad realizacją planów sprzedażowych, monitorowanie efektywności pracy zespołu, prowadzenie szkoleń...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379