Poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:
Do Twoich zadań będą należeć m.in.:
- nadzór nad działaniami operacyjnymi prowadzonymi w hali sprzedaży,
- prowadzenie kontroli i analizy wyników sprzedażowych,
- nadzór nad Pracownikami, wspieranie organizacji pracy kierowników działów,
- nadzór nad gospodarką magazynową i zaopatrzeniem,
- podejmowanie działań mających na celu usprawnienie pracy w poszczególnych działach hali sprzedaży.
Poszukujemy Osób:
- posiadających bardzo dobrą znajomość branży handlowej (handel stacjonarny),
- posiadających minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym i w zarządzaniu zespołem,
- gotowych do podjęcia pracy zmianowej i odbycia szkolenia poza miejscem zamieszkania,
- potrafiących planować i organizować pracę własną, jak i Pracowników,
- posiadających umiejętność pracy w zespole,
- posiadających praktyczną znajomość obsługi komputera oraz umiejętność analizy danych,
- zaangażowanych i zmotywowanych do osiągania jak najwyższych standardów pracy,
- posiadających czynne prawo jazdy kat. B.
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie w sklepach wielkopowierzchniowych,
- znajomość języka angielskiego lub/i niemieckiego.
Pracując z nami otrzymasz:
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- samochód służbowy, również do użytku prywatnego,
- prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
- dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
- atrakcyjne gratyfikacje jubileuszowe,
- możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia,
- kursy językowe dostępne dla wszystkich pracowników,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
- możliwość przystąpienia do programu Medicover Sport,
- zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros Cash & Carry i u naszych Partnerów Biznesowych.
Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 1 rok kalendarzowy (od 1 stycznia do 31 grudnia) – w kolejnym roku otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!
Poznaj
Transgourmet Polska Sp. z o.o.
Transgourmet Polska Sp. z o.o. należy do grupy Transgourmet specjalizującej się w hurtowych dostawach dla hotelarstwa, gastronomii, firm cateringowych oraz ośrodków zbiorowego żywienia. W Polsce posiadamy centrum logistyczno-magazynowe w Ożarowie Mazowieckim oraz 18 hal sprzedaży stacjonarnej Selgros Cash&Carry. Zatrudniamy ponad 4300 pracowników, a nasz dalszy rozwój, to konsekwencja udanych wyników.