3M HOTELS GROUP SP. Z O.O. S.K.
Międzynarodowa sieć hotelowa Hyatt Worldwide wznawia swoją obecność na polskim rynku w 2022 roku otwarciem hotelu Hyatt Place Kraków, tym samym wprowadzając do Polski markę Hyatt Place z kategorii hoteli select service. Hotel zlokalizowany przy Al. 3 Maja 51, w sąsiedztwie Stadionu Wisła w Krakowie, będzie liczył 216 pokoi.
Zapraszamy do udziału w rekrutacji!
Poszukujemy pracownika na stanowisko:
Kierownik Gastronomii
Miejsce pracy: Kraków
Jeżeli masz min 2 letnie doświadczenie pracy na tym lub podległym stanowisku w sieciowym hotelu i czujesz, że jesteś gotowy podjąć wyzwanie otwarcia z nami hotelu Hyatt Place Kraków**** czekamy na Twoją aplikację.
Twój zakres obowiązków:
- Planowanie zadań i zarządzanie działem Gastronomii,
- Odpowiedzialność za obsługę gości hotelowych oraz za jakość obsługi Gości,
- Wprowadzanie standardów obsługi Gości zgodnie ze standardami sieci Hyatt,
- Szkolenie i motywowanie podległego personelu,
- Dbanie o wysoką kulturę pracy i jakość obsługi Gości,
- Przewidywanie oczekiwań i reagowanie na bieżące potrzeby oraz życzenia Gości,
- Efektywne zarządzanie gastronomią w ramach określonych budżetów,
- Maksymalizowanie przychodów,
- Analiza wybranych kategorii kosztowych,
- Współtworzenie budżetu oraz stała kontrola jego realizacji,
- Współpraca z pozostałymi działami hotelu,
- Bieżące raportowanie wyników gastronomii.
Nasze wymagania
- Płynna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- Zdolności interpersonalne i umiejętność rozwiązywania problemów oraz podejmowania decyzji,
- Umiejętność zarządzania i motywowania pracowników,
- Doświadczenie na stanowisku w roli lidera,
- Dbałość o prezencję i znajomość zasad savoir vivre,
- Samodzielność i dobra organizacja czasu pracy,
- Umiejętność współpracy w zespole,
- Wysoka kultura osobista,
- Umiejętność pracy pod presją czasu,
- Umiejętności analityczne,
- Znajomość systemu operacyjnego Opera,
- Bardzo dobra znajomość MS Office,
- Odpowiedzialność, uczciwość i dokładność,
- Znajomość HACCP,
- Aktualna książeczka dla celów sanitarno- epidemiologicznych.
To oferujemy:
- Niepowtarzalne doświadczenie w pracy w fazie pre-opening hotelu sieciowego,
- Umowę o pracę lub umowę partnerską,
- Pracę z native speakerami języka angielskiego,
- Udział w programach adaptacyjnych,
- Strój służbowy,
- Możliwość dalszego rozwoju,
- Poczucie, że największą wartością firmy są ludzie.