Novotel i ibis Kraków Centrum
- będziesz odpowiedzialny/a za wyniki sprzedażowe hoteli w dwóch brandach (375 pokoi) wraz z przestrzenią konferencyjną i raportowanie bezpośrednio do Dyrektora Hotelu
- odpowiedzialność za realizację budżetu hotelu
- przygotowywanie oraz wdrażanie strategii sprzedażowej obu hoteli
- pozyskiwanie kontrahentów i utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych
- umiejętne prowadzenie negocjacji sprzedażowych co będzie skutkowało uzyskaniem wysokiej konwersji sprzedażowej
- bieżąca znajomość rynku, w tym także działań konkurencji
- przygotowywanie niezbędnych raportów oraz podsumowań prowadzonych działań sprzedażowych
- zarządzanie 4 osobowym zespołem
- dbanie o rozwój kompetencji i szkolenie zespołu
- doświadczenie na stanowisku Kierownika Sprzedaży w hotelach 3* i 4*
- doskonałą organizację pracy i umiejętności leaderskie
- wysokie kompetencje sprzedażowe i zorientowanie na osiąganie wyników sprzedażowych
- wysoką kulturę osobistą oraz wysoki poziom umiejętności komunikacyjnych
- umiejętność ustalania priorytetów i realizacji wyznaczonych celów w określonym czasie
- bardzo dobrą znajomość języka angielskiego
- dynamizm, dokładność i konsekwencję w działaniu
- stabilne warunki zatrudnienia w największej sieci hotelowej
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy uzależniony od wyników sprzedaży,
- dofinansowanie do wypoczynku i świadczenia świąteczne
- prywatną opiekę medyczną w Medicover i kartę Multisport
- spotkania integracyjne
- kantyna pracownicza
- możliwość rozwoju zawodowego, wyznaczenie jasnej ścieżki kariery
- karty zniżkowe na pobyty w hotelach sieci na całym świecie
- wygodny uniform
- program poleceń pracowniczych – jeśli zatrudnimy kogoś, kogo polecisz, wynagrodzimy Ci to finansowo
Poznaj
Accor
Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.
Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.
Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.
Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.