WE ARE THE FLOOR EXPERTS!
Jesteśmy europejskim liderem w produkcji i wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań podłogowych. W naszej ofercie znajdują się panele winylowe FULL RIGID, wyprodukowane w oparciu o autorską technologię rdzenia mineralnego HD MINERAL CORE. Decora S.A. to także Europejski Lider w produkcji akcesoriów podłogowych. Jako jedyna firma w Europie możemy zaoferować kompletny system akcesoriów podłogowych (podkład-listwa-profil) z własnej produkcji. Wśród podkładów, jako jedna z dwóch firm na świecie, produkujemy najbardziej zaawansowane technologicznie poliuretanowo podkłady podłogowe (PUM). Od 25 LAT inwestujemy w wiedzę, najnowszą technologię i know-how.
Kierownik Działu Sprzedaży i Obsługi Klienta – rynki niemieckojęzyczne
Miejsce pracy: Środa Wielkopolska
Osoba na stanowisku odpowiedzialna będzie za:
- kierowanie pracą sekcji sprzedaży i obsługi klienta odpowiedzialnej za rynek niemieckojęzyczny (zespół kilkuosobowy) - w tym organizowanie pracy podległym pracownikom, przydzielanie i rozliczanie zadań oraz motywowanie do osiągania ambitnych celów sprzedażowych,
- systematyczne usprawnienia organizacji pracy przy jednoczesnej implementacji narzędzi umożliwiających poprawę efektywności pracy,
- opracowywanie oraz wdrażanie programów, jak i procedur regulujących sposób w jaki będą prowadzone działania sprzedaży telefonicznej i obsługi klienta,
- uaktualnianie oferty produktowej oraz informowanie Klientów o nowościach i zmianach,
- nadzór nad terminowością i poprawnością obsługi sprzedaży (w tym kontrolę nad procesem reklamacji).
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki ekonomiczne),
- co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym w dziale sprzedaży / obsługi klienta,
- swoboda komunikacyjna w języku niemieckim (min. B2) – warunek konieczny,
- mile widziana dobra znajomość języka francuskiego (min. B2),
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem Customer Service lub sprzedażowym,
- zaznajomienie z pakietem MS Office (w szczególności Excel),
- umiejętność obsługi systemu SAP traktowana jako niewątpliwy atut,
- proaktywna, prosprzedażowa postawa oraz elastyczność w poszukiwaniu nowych rozwiązań,
- nastawienie na realizację wyznaczonych celów,
- wysoki poziom kultury osobistej.
Oferujemy:
- ciekawą oraz pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- stabilne warunki zatrudnienia oraz nastawienie na długofalową współpracę,
- konkurencyjny poziom wynagrodzenia finansowego (które uwzględnia również system premiowy),
- rozbudowany pakiet benefitów dodatkowych (m.in. prywatna opieka medyczna finansowana przez pracodawcę, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego, dodatkowe środki pieniężne w okresie świątecznym etc.),
- perspektywę rozwoju oraz podnoszenia kwalifikacji zawodowych - liczne kursy i szkolenia w tym kursy językowe,
- wsparcie ze strony specjalistów.