Jesteśmy organizacją specjalizującą się w projektowaniu, budowie i obsłudze innowacyjnych rozwiązań z obszaru contact center. Swą działalność rozpoczęliśmy w 1999 roku. Oferujemy profesjonalne usługi call center z dziedziny sprzedaży i obsługi klienta masowego. Usługi te realizowane są wszystkimi kanałami komunikacji pośredniej.
Poszukujemy ambitnych oraz doświadczonych w obszarze HR (branża CC), kandydatów na stanowisko:
- współodpowiedzialność za politykę personalną oraz zapewnienie prawidłowego przebiegu procesów związanych z miękkim HR,
- zarządzanie oraz rozwijanie zespołu specjalistów HR (ulokowanych w 6-ciu oddziałach firmy),
- pełne wsparcie kadry zarządzającej na każdym szczeblu w organizacji zwłaszcza w kwestiach prowadzonych procesów rekrutacyjnych (na stanowiska – liniowe, średniego oraz wyższego szczebla),
- kreowanie działań w obszarze Employer Branding,
- monitorowanie oraz analiza wskaźników HR,
- aktywne usprawnienia procesów miękkiego HR,
- inicjowanie i wdrażanie rozwiązań podnoszących satysfakcję i motywację pracowników,
- wyjątkowa dbałość o pozytywny wizerunek pracodawcy wewnątrz i na zewnątrz organizacji.
- wykształcenie wyższe w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, psychologii lub socjologii,
- doświadczenie na podobnym stanowisku oraz biegła znajomość narzędzi i procesów miękkiego HR,
- wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, dobra energia oraz charyzma,
- zaangażowanie w podejmowane działania, nieustępliwość w poszukiwaniu innowacyjnych rozwiązań,
- biegła znajomość języka angielskiego lub niemieckiego - warunek konieczny,
- bardzo dobra znajomość programów pakietu MS Office.
- stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- wynagrodzenie podstawowe + system motywacyjny,
- możliwość dalszego rozwoju oraz wzmocnienie i poszerzenie kompetencji,
- pracę w życzliwym i inspirującym zespole.
Poznaj
ARTERIA CUSTOMER SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych partnerów budujemy zaawansowane systemy obsługi klientów z wykorzystaniem multimedialnych kanałów kontaktu. Na rynku polskim działamy od 1999 roku.