Praca.pl Praca Podkarpackie Wysocko Kierownik Działu Wysocko
Kierownik działu administracyjno-gospodarczego

Kierownik działu administracyjno-gospodarczego

Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu
Wysocko
praca stacjonarna
1 dzień temu
Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu
Kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Miejsce pracy: Wysocko
Numer: StPr/25/0474
OBOWIĄZKI:
1. Organizowanie, kierowanie pracą Działu administracyjno gospodarczego (kuchnia, pralnia, pracownicy gospodarczy, magazyny, kotłownia, administracja, kierowca). 2. Prowadzenie dokumentacji związanej z ewidencją nieruchomości DPS, nadzór nad utrzymaniem obiektów, urządzeń, narzędzi i maszyn będących w użytkowaniu Domu w należytym stanie technicznym, a także nad prawidłowym prowadzeniem niezbędnej dokumentacji eksploatacyjnej. 3. Organizowanie i przeprowadzanie okresowych kontroli obiektów budowlanych zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego. 4. Prowadzenie i kontrolowanie w oparciu o własne siły i środki, drobnych prac remontowych, napraw i konserwacji budynków, maszyn i urządzeń, dozorowanie Domu oraz racjonalnego wykorzystywania środków rzeczowych i finansowych. 5. Przestrzeganie i nadzór nad przestrzeganiem przepisów w zakresie BHP, p/poż., a także instrukcji obsługi urządzeń. 6. Wykonywanie kontroli wewnętrznej. 7. Prowadzenie spraw związanych z realizacją zamówień publicznych na zakup dostaw usług i robót budowlanych. 8. Sprawdzanie i potwierdzanie pod względem merytorycznym faktur oraz opisywanie faktur. 9. Wykonywanie prac związanych z inwentaryzacją, pełnienie funkcji przewodniczącego komisji inwentaryzacyjnej. 10. Współdziałanie z organami administracji państwowej, samorządowej i innymi instytucjami. 11. Przygotowywanie nowych procedur i instrukcji celem ulepszania funkcjonowania Domu. 12. Pełnienie funkcji Inspektora ochrony danych. 13. Systematyczne doskonalenie kwalifikacji zawodowych. WYMAGANIA: wykształcenie wyższe, 5 lat doświadczenia, umiejętność oragnizowania pracy i analitycznego myślenia, obowiazkowość, rzetelność, dyspozycyjność, umiejetność szybkiego reagowania i podejmowania decyzji, umiejetność kierowania zospołem,
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Kierownik działu administracyjno-gospodarczego (wymagany staż - lata: 5)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Wysocko


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 500 PLN

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

za pośrednictwem urzędu


Adres:

Słowackiego 2, 37-500 Jarosław, powiat: jarosławski, woj: podkarpackie


Dane kontaktowe:

Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu
Wojciech Gmyrek
wgmyrek@jaroslaw.praca.gov.pl
167341111 w. 203


Sposób kontaktu:

za pośrednictwem urzędu


Wymagane dokumenty:

1. Podpisany własnoręcznie list motywacyjny, 2. Podpisany własnoręcznie życiorys - CV, 3. Wypełniony kwestionariusz osobowy wg załącznika, 4. Kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, wymagane do wykonywania oferowanej pracy, 5. Kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy (świadectwa pracy, a w przypadku trwającego zatrudnienia - zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia), 6. Podpisane własnoręcznie oświadczenia o: a) posiadanym obywatelstwie, (nie dotyczy osób ubiegających się o zatrudnienie na zasadach wskazanych w art. 11. ust. 2 i ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, które przedstawiają kopie właściwych dokumentów tożsamości i karty pobytu oraz zaświadczenia o znajomości języka polskiego wskazane w cytowanej ustawie), b) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, c) niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, d) posiadaniu nieposzlakowanej opinii, e) braku przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia pracy na stanowisku objętym naborem, f) wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Dom Pomocy Społecznej w Wysocku, Wysocko 2, 37-543 Laszki w celu realizacji procesu rekrutacji oraz zgodę na przetwarzanie tych danych także po zakończeniu procesu rekrutacji na czas ich ustawowej archiwizacji zgodnie z rzeczowym wykazem akt. Zostałem poinformowany, iż zgoda może zostać przeze mnie wycofana w każdym czasie". 7. Kopie właściwych dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego (dotyczy obywateli Unii Europejskiej oraz obywateli innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - zgodnie z art. 11 ust. 2 i ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych), 8. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy, jest zobowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu

Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Manager Sprzedaży Eksportowej

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW zarządzanie powierzonym rynkiem sprzedaży eksportowej i/lub kluczowymi klientami globalnymi – promowanie i sprzedaż pełnej gamy rozwiązań Nowego Stylu; docieranie do nowych potencjalnych klientów oraz rozwijanie relacji z obecnymi - delegacje zagraniczne, targi;...
  • Manager ds. Sprzedaży Eksportowej i Kluczowych Klientów

    Klient portalu Praca.pl   Jasło    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Zarządzanie rynkiem sprzedaży międzynarodowej oraz kluczowymi klientami na poziomie globalnym. Aktywne pozyskiwanie nowych kontrahentów oraz rozwijanie istniejących relacji biznesowych (w tym wyjazdy zagraniczne i udział w targach). Przygotowanie i prowadzenie prezentacji produktowych oraz...
  • Lider Zespołu Sprzedaży

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Rzeszów    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie: budowanie własnego biznesu...
  • Zastępca Kierownika Sklepu

    TEDi Sieć Handlowa Sp. z o.o.   Jasło, ul. Lwowska 24j    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do obowiązków wybranej osoby będzie należało: Wsparcie kierownika w prowadzeniu sklepu zgodnie z procedurami wewnętrznymi oraz obowiązującymi przepisami, Nadzór nad przygotowaniem oraz przebiegiem inwentaryzacji, Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów sklepowych, Wykonywanie...
  • Kierownik Sieci Sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   Mielec    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Budowa i rozwój kanału dystrybucji w ramach sieci Autoryzowanych Punktów Usługowo-Handlowych Weryfikacja potencjału rynku i ocena lokalizacji pod kątem standardów sieci; Pozyskiwanie nowych partnerów handlowych oraz ustalanie warunków przystąpienia do sieci; Koordynacja uruchamiania nowych...
  • Kierowniczka / Kierownik Sprzedaży

    Praca.pl   Rzeszów    praca mobilna   dziś wygasa
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zadania: Rekrutacja członków zespołu; Rozwijanie i szkolenie pracowników; Realizacja wyznaczonych celów biznesowych; Motywowanie i dbanie o pozytywny klimat w zespole;
  • Menedżerka / Menedżer Sprzedaży

    Unum Życie TUiR S.A.   Rzeszów    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B   8 000 - 10 000 zł netto (+VAT)/mies.
    7 dni
    Jeżeli: wiesz jak budować autorytet, swoją wiedzą i doświadczeniem chcesz dzielić się z innymi, masz doświadczenie w sprzedaży i rekrutacji, chcesz rozwijać się w branży finansowej, ważne jest dla Ciebie tworzenie trwałych relacji, interesujesz się drugim człowiekiem, a ponadto wiesz...
  • Menedżer Zespołu Sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   podkarpackie    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    8 dni
    Prowadzenie procesów rekrutacyjnych Kształtowanie zespołu Doradców Ubezpieczeniowych. Zarządzanie i rozwijanie kompetencji podległego zespołu. Wdrażanie nowych Doradców i wsparcie ich w zakresie sprzedaży ubezpieczeń. Realizacja celów sprzedażowych. Monitorowanie wyników i jakości...
  • Kierownik Działu Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Katowice, ul. Sokolska 29    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Twoją rolą będzie: nadzór nad obsługą Pacjentów i właściwe wykonywanie obowiązków przez pracowników działu zgodnie z procedurami i standardami jakości obsługi, dążenie do osiągnięcia jak najwyższych wyników jakościowych, organizację obsługi Pacjentów Premium oraz Pacjentów...
  • Zastępca Dyrektora Działu Sprzedaży

    Asseco Data Systems S.A.   Gdańsk    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    15 godz.
    Zadania: opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedaży, zarządzanie i rozwijanie zespołu sprzedażowego, zarządzanie i rozwijanie relacji z kluczowymi klientami, negocjowanie umów i warunków współpracy z klientami; monitorowanie i analiza rynku oraz konkurencji, raportowanie wyników i...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379